Kävin lekurissa vatsanahan takia ja lekuri sanoi sun vatsalihakset on revenneet mutta ne palautuu koska

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksityisellekkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksityisellekkö

Vieras
Olen nuori ihminen.On kulema normaalia että vatsalihaksia ei tunne vaikka jumppaisi kuinka :0
Lopulta sanoi että epäilee että hermo mennyt ja vatsalihakset on revenneet alhaalta koska ei ole tuntoa Mutta ne palautuu paikoilleen kun olen nuori.Siis mitä vit????
Mulla on useita sektioita takana ja vatsa roikkuu nahka hautuu :(

mulla yksi sektio takana ja näin reilun vuoden päästä sektiosta edelleen alavatsassa tunnottomuutta.
ihan normaaliahan tuo on, niinkuin sekin että luonnollisestihan sieltä jotain kaiketi repeää kun leikataan?
No mutta siis, jo odotusaikanahan vatsalihasten välille tulee (vai voi tulla? ) semmoinen rakonen..
palautuvat sitten omalla ajallaan ja treenillä.
se tyhjä nahkapussukka tosin tuskin mihinkään kokonaan lähtee enää useamman jälkeen?
mulla vielä vähän "löysyyttä" jäljellä, mutta taitaa enempi johtua noista järkyistä raskausarvista :laugh:

Minä olen ymmärtänyt, että juuri noita vatsalihaksia leikataan, eivätkä mitkään jumpat auta yhdistämään niitä. Vatsanahkaa se leikkaus ei kyllä kiristä.

Mulla on pari vuotta viimisestä leikkauksesta.Ja ei palaudu mihkään.Muu palautuu mutta ei alavatsa.Tunnen ylävatsan mutta en alavatsaa.seon kuulema normaalia.
Mitähän yksityisellä maksaa sellanen arvio?

mä olen käsittänyt, että on ihan normaalia jos jää tunnottomuutta..mullakin tosiaan alavatsassa suht laaja kohta jossa ei tuntoa.. mutta mihin sitä alavatsan tuntemista oikeasti sit tarvitsee?
mutta siis, kato googlella muutama "suosituin" yksityinen, ja kysele sieltä hintaa?
(ja kerro toki meillekkin ;) ) :D

Yhteistyössä