Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:Ai niitä on tuollaisia marsujakin.
Hrrrrrr![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Voi, noi nakumarsut on ihania! Minkälaisia ne on luonteeltaan, tiedätkö yhtään?
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:4 nakukissaa, 1nakukoira ja 2 nakumarsua :heart:
marsun masussa potki pikkuisia nakuja ja melkein jo lupauduin että meille semmoinen voisi muuttaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Häh, mä luulin että Pläähillä nimenomaa on nakukissoja.![]()
Mitäs ne sulla sitten on?
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Voi, noi nakumarsut on ihania! Minkälaisia ne on luonteeltaan, tiedätkö yhtään?
oon kuullu ja mulle kerrottiin että tosi sosiaalisia. tuollakin ne hyppeli ympäri koppia kunnon loikkia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:4 nakukissaa, 1nakukoira ja 2 nakumarsua :heart:
marsun masussa potki pikkuisia nakuja ja melkein jo lupauduin että meille semmoinen voisi muuttaa![]()
Anteeki, mutta mun mielestä ne on kauheita!
Ihan vilunväristykset tuli kun katsoin tata marsua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sairasta jalostaa karvattomia eläimiä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko tuollaisen ottaa jos on yleensä vaikka kissalle allerginen?
Ei, koska allergia ei ole karvoille vaan eläimen hilseelle eli kuolleelle iholle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko tuollaisen ottaa jos on yleensä vaikka kissalle allerginen?