Kävin hakemassa vapaakirkolta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
ruokakassin jossa oli todella hyviä ruokatarvikkeita: jauhelihaa, suikalelihaa, fileepihvejä, vispipuuroa ym. Muutamassa oli parasta ennen päiväys lauantaina ja lopuissa tämä päivä, laitoin ruoat pakkaseen ja yhen rasian otin käyttöön mistä tehään ruoka tänään. Musta on hyvä kun on tuollaisia paikkoja mistä noita saa kun ne muuten menisivät roskiin. Ja mulle sanottiin kun kerroin että mulla on alaikänen lapsi huollettavana niin sanoivat että voi mennä myös huomennakin, ehkä menenkin.

Hyvä juttu. :)
Mene ihmeessä!
Me haettiin viimeks helluntaiseurakunnasta eikä kattonu pitkään..Oikeesti meinaan.Tuntevat meit kun kuulutaan siihen.Ja yleensä ainakin pienillä paikkakunnilla niitä kasseja jää yli ja ruoat menee huonoks.

se on hyvä että tarvitsevat niitä kasseja hakee, ettei ruoka pilaannu ja mene sitten roskiin. hyvä kun haette ja vielä parempi jos siitä on teille vielä apuakin! :)

Jotenkin vaan aattelin ennenkuin tein ton alotuksen että voin saada paskaa niskaani kun haen tuolta noita ruokakasseja, mun vanhempi tytär oli mukana ja otti itelleen kans ruokakassin. Siellä jaetaan kolmena päivänä viikossa noita kasseja. Viimeksi vaan erehdyin menemään huonona päivänä kun oli vähemmän noita lihajuttuja, nyt oli reilusti.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Jotenkin vaan aattelin ennenkuin tein ton alotuksen että voin saada paskaa niskaani kun haen tuolta noita ruokakasseja, mun vanhempi tytär oli mukana ja otti itelleen kans ruokakassin. Siellä jaetaan kolmena päivänä viikossa noita kasseja. Viimeksi vaan erehdyin menemään huonona päivänä kun oli vähemmän noita lihajuttuja, nyt oli reilusti.

kuinka siitä nyt kukaan viitsisi sontaa heittää, jos yksi jakaa ruokaa, toinen sitä tarvitsee ja nämä tahot vieläpä kohtaavat toisensa! :D kaikkienhan pitäisi olla siitä tyytyväisiä.

Meillä ollaan nytkin tämä viikko ilman rahaa ja ruokaa. Puuroa on, lapsi syö tarhassa muuta sitten. Ei vaan ylpeys anna myöden mennä sinne jonoon...:( Muuten kyllä, mutta niissä on varmaan jotkut 2-3h jonot, ei voi siis vaan äkkiä käydä...... Tietääkö kukaan espoosta tai hesasta jotain tollasta systeemiä, jossa ei kävisi ihan hirveesti ihmisiä??

Keuruulla jaetaan kolmena päivänä: ma, ti ja to klo 13-15 ja nytkään ei ollut mikään pitkä jono, oliskos ollut jotain kymmenen ihmistä jotka haki ruokakassin samaan aikaan kuin mä mutta on varmaan tullut lisää hakijoita sen jälkeen kun mä lähin tytön kanssa sieltä.

Meillä on kanssa seurakunnalla tommonen ruokapalvelu. Sinne yleensä jopa jää ruokaa, joten seurakuntalaisetkin hakee niitä välillä. Aina jää poisheitettävää, joten ei sitä kannata nolostella, roskiin ne ruuat muuten menevät.

Yhteistyössä