Kävin eilen Ikeassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
ja meni tuosta noin vaan 100e! Ostelin pelkkiä sisustusjuttuja vain. Pitäis kohta alkaa siivoilemaan ja laittamaan niitä paikoilleen. Ostin lastenhuoneeseen sammakkohuovat päivänpeitteeksi, saa nähdä miten pojat ilahtuu kun tulevat kotiin :) <3 Ja sellaisia ihania turkoosin ja vihreen sävyssä olevia muovijuttuja, joissa voi säilyttää pikkutavaraa, ajatelin nuo meccanon osat niihin laittaa ja hyllyyn :)

Ja mä oon luullu että mun luovuuteni on kuollut, mutta eipä oo ;) Sain eilen Ikeassa huikaisevan ahaa-elämyksen. Ostin sellaisen vesikasvin, iiiison kauniin lasivaasin ja koristekiviä. Nyt mulla on kaunis kukka-asetelma, jota minäkään en voi tappaa ;) Vaasin pohjalle kivet ja kasvi, ja vettä päälle. On muuten nätti :)

Eikä?? Miten sä teit sen? Ja mä kun olin varma että nyt mulla on kotona kerrankin jotain elävää ja vihreetä, jota mä en saa hengiltä.
Ostin muuten sieltä löytöpisteesta sellaisen juncus spiraliksen, aika veikeän näköinen kasvi :D Siinä luki että soveltuu mainiosti kylppäriin, joten sinne sen kiikutin. Tosin oon vähän hämilläni, kun netistä sitten asiaa tutkin, niin käsitin että se onkin joku ulkokasvi.. no, toivottavasti ei kuolis ihan heti.

Harmittaa kun ostin keväällä kahvintaimen, ja se on ollut niin nätti mun keittiössä. Ja eilen sitten huomasin sen kuolleen :( Ei oo elpynyt yönkään aikana, joten tais olla se siinä sitten.

Mihin se oli kadonnut? :O
Mä en ala jos tuokin on taas yks niistä pirulaisista, jotka vaistoaa että jaahas, tän asunnon omistajalla on viherpeukalo keskellä kämmentä, ja päättävät kuolla. Taistelen kyllä loppuun saakka ennenkuin siirryn muovikukkiin *hmph*

Ostin muuten sellaisen irtolaidan tuohon kerrossänkyyn. En oo ehtiny vielä tutustumaan siihen, mutta ei liene vaikea asentaa? Kellään kokemusta?

Yhteistyössä