kävin aamullaultrassa ja sen jälkeen supistellut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
koko ajan siis niin että maha menee kovaksi ja sitten on aika kipeä mutta ei niin kipeä että pitäis,esim vielä särkylääkettä ottaa...lääkäri teki sisätutkimuksen aamulla myös niin kanavaa oli sormella kokeiltuna noin 2cm ja sormelle auki ja pehmeä/kiinteä oli kohdunsuu.. oisko se voinu sitten jotenki ärsyyntyä siitä sisätutkimuksesta ja sit aukee esim enemmän kun koko ajan supistelee? ja niin tuskainen on olo muutenkin:/ viikkoja 37+2

(Melkein) kaikkihan on mahdollista ;) Itsellä lähti ensimmäinen synnytys käyntiin juurikin sisätutkimuksesta (tai sitä ainakin "syytän"), vaikka lääkäri totesi että kaulaa on vielä, sormelle tosin auki mutta kovin epäkypsän oloinen muuten.... jep, en tainnut lääkäristä edes kotiin päästä kun jo supisteli ja samana iltana jo synnärillekin lähdin, tyttö syntyi seuraavana aamuna <3

no en oikein osaa sanoa ,se vaihtelee nyt vasta pääsin rauhottuun tähän sänkyyn...mutta siis melkoisen kokoajan maha on kovettunut ja tässä olin pari tuntia kaupassa ja kirpparilla oli pakko käydä tavarat pois hakemassa nin kokoajan oli tuskianen ja kipeä olo jotenkin...maha siis menee tosi kovaksi ja sen takia kipeä,muuten ei ole...paitsi keskeltä mahaa välillä vihlasee:/ en tiiä sitte...oisko tuo alkanu:O?? mut ei ole siis niin kipeä ett
ä tarvis särkylääkettä ottaa...mutta silti taidan otaa kohta kun ei jaksa tätä kipua kokoajan:D vähän hassusti selitin:)

Särkylääke vaan saattaa sitten katkaista koko homman alkuunsa (jos synnytys todella on käynnistynyt, sitä ei kukaan meistä vielä tiedä ;) ).... Jos pystyt niin yritä vaan levätä ja katsoa mihin olo muuttuu

Sisätutkimus voi ärsyttää kohdunsuuta ja aiheuttaa supistuksia.

Mutta jos vielä ei edes särkylääkettä kaivata, niin tuskin vauva ihan nyt on syntymässä...ehkä supistukset voimistuu, tai sitten ne lakkaa.

Mun eka synnytys käynnistyi aika pian sisätutkimuksen jälkeen.

Mulle tuli supistuksia sisätutkimuksesta 36+, mutta ei se mikään synnytys kyllä ollut. Vaikka tuolloin oli ihan parille sormelle auki ja kanavaa jäljellä vain ripaus. Mutta kannattaahan tuota kuulostella. Kyseinen vauva mulla syntyi 40+3, silloinkin asiaa varmaan vauhditti sisätutkimus ja liikkeellä pysyminen (kävin jotain kurssia).

Yhteistyössä