Kävimme katsomassa yhtä omakotitaloa... *voi järkytys*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asunnon etsijät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asunnon etsijät

Vieras
Joka ikinen huone oli täynnä levällään olevaa romua. Keittiön pöydällä oli homeista leipää, ja pilkottu, nahistunut sipuli. Kaikki nurkat oli täynnä kuolleita ötököitä ja hämähäkinseittejä. Vessat ja sauna tursusi irtohiuksia, perse- ja partakarvoja. Lapsen potassa oli paskaa.

Joo, en mennyt sinne toisten tavaroita ym. katsomaan, mutta silti... Ei tullut miellyttävä ja kodikas ensivaikutelma! :/

Kiva. Antaa todella sellaisen vaikutelman, että ovat pitäneet talostaan hyvää huolta ja että se kannattaa ehdottomasti ostaa...

Kannattaisi ehkä vähän miettiä, millaisessa kunnossa talonsa ostajaehdokkaille esittelee.

Alkuperäinen kirjoittaja asunnon etsijät:
Joka ikinen huone oli täynnä levällään olevaa romua. Keittiön pöydällä oli homeista leipää, ja pilkottu, nahistunut sipuli. Kaikki nurkat oli täynnä kuolleita ötököitä ja hämähäkinseittejä. Vessat ja sauna tursusi irtohiuksia, perse- ja partakarvoja. Lapsen potassa oli paskaa.

Joo, en mennyt sinne toisten tavaroita ym. katsomaan, mutta silti... Ei tullut miellyttävä ja kodikas ensivaikutelma! :/

oumai, aikamoinen stailaus B)
Haluukohan ne muuttaa ollenkaan ..

Mä oon kans käyny katsomassa kämppää, jossa asu vuokralaiset törkysesti. Vajaita, homeisia tuttelipurkkeja oli keittiössä kymmeniä, osa tosi vanhoja. Parvekkeelle ei päässyt, kun se oli täynnä roskia. Lasten sängyissä ei ollut lakanoita, vain kusiset patjat. Vessaan en edes mennyt. Yök! En ole mikään siivousintoilija, mutta tuohon nähden olen desinfioija :laugh:

Joo en mäkään asuntonäyttöön mene toisten sotkuja tai sisustusta katsomaan tai arvostelemaan, mutta kyllä siinä mieleen tulee, että millasta huolta talosta on pidetty, jos ei edes sellanen perussiisteys ole hallussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Kamalaa :laugh:

Ja mä kun tässä stressaan siivoamisesta kun laitetaan tää oma myyntiin, mut ilmeisesti se ei ole niin viimeisen päälle :whistle:

juu kaikkea nähtiin kun etsittiin taloa

ostettiin sitten uusi monestakin syystä

Tutulla välittäjällä oli kerran sellanen kohde jossa yksinkertaisesti meinasi tulla oksennus kun oven avasi. Haju oli levinnyt rappukäytävään saakka.
:x
Kyseessä vähän elämänhallintansa menettänyt asukas mutta asuntonsa halusi saada myytyä kuitenkin. Ongelmana vain se että kukaan ei pystynyt menemään katsomaan asuntoa.

Yhteistyössä