kaverit järjestää kesäkauden avajaispippalot ja AAAAARRRRGGGGHHHHH!!!!

  • Viestiketjun aloittaja klaara kotko
  • Ensimmäinen viesti
klaara kotko
naamiaiset!! |O

miksi helvatussa täytyy aikuistenn ihmisten järjestää jotain saatanan pukuleikkijuhlia, joihin tempaistaan sitten lähin kukkaverho niskaan ja pihalta ämpäri päähän ja arvuutellaan sit kimpassa et mitä mä esitän??

juhlia on sen verran harvoin ja vielä harvemmin saa lapsenvahtia että niihin vielä pääsiskin, niin sitten pitää olla tommosta pirun lastentarhameininkiä ja tekopirteetä paskaa. Jos edes kerran vuodessa sais laittaa jotain oikeesti nättiä päälle, kammata hiukset ja meikata ja näyttä hitto IHMISELTÄ, mutta ei...

onko jonkun mielestä nää pukupelleilyt muka jotain muuta kuin teennäistä ja epämukavaa??
 
Mä veikkaan että siinä on ideana se että saa kännissä örveltää ihan miten tykkää kun kukaan ei tunnista kun sulla on se naamiaisasu päällä :xmas: Mutta oikeasti,lapsellista on minunkin mielestä :headwall:
 
klaara kotko
onpa mukavaa sitten lähteä mihinkään jatkoille jossain lakana-tooga-virityksessä ja elvis-peruukissa. sit jos pistän päälle ihan normaalit bilevaatteet ja pyyhin naamiaiskutsulla arseni niin olen ilonpilaaja. entäs kutsutun vieraan (=mun ) ilo sitten?? musta ei ole kivaa esittää teletappia kun lähden juhlimaan aikuisten kanssa!! |O
 
klaara kotko
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja klaara kotko:
koskahan joku älypää keksii järjestää häätkin naamiaisteemalla...
Mun eräs kaveri! :wave:
En tosin sit menny sinne.... :whistle:
:O :O

voi taivas!! kuka oikeesti on noin tyhmä?? siis toi kaverisi? mahtoi monikin jättää menemättä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja klaara kotko:
koskahan joku älypää keksii järjestää häätkin naamiaisteemalla...
Mun eräs kaveri! :wave:
En tosin sit menny sinne.... :whistle:
Häät naamiaisteemalla?! :eek:
Oho...Ei se vaan sovi, sanon minä.
Juu, kyllä! :D Itseasiassa ne oli kyllä sellaiset elokuvateemaiset naamiaiset. Mutta kyllähän se vähän hassua minustakin on/oli, kun siellä Batmaneita sun muita oli... :whistle:

Tosin kyseessä oli pari jotka on ollut iäsiyyden yhdessä, eivätkä ihan perinteisiä häitä halunnet viettää.

 

Yhteistyössä