Kaverit ihmettelee mun musiikki makua :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22457125]Mut jos jotain pitäis sanoa, niin aloittelijan valintoja. Noissa ei kauheasti persoonallisuutta ole.[/QUOTE]

Haha :D ei musiikkimaku voi olla alottelija tasolla :D kukin tykkää mistä tykkää :) mä oon kuunnellu näitä alkaen 0v (isä kuuntelee edelleen ja kuunnellu kauan :D ) sieltä se varmaan on tullukki :)

Hö! Mun kaveripiirissä taas herättäisi varmaan ihmetystä, jos joku ei noita kuuntelis..:D
Mun musiikkimaku kyllä herättää ihmetystä, kun kuuntelen myös "mummomusaa" (tyyliin Kaija Koota)..

Hö! Mun kaveripiirissä taas herättäisi varmaan ihmetystä, jos joku ei noita kuuntelis..:D
Mun musiikkimaku kyllä herättää ihmetystä, kun kuuntelen myös "mummomusaa" (tyyliin Kaija Koota)..

Mun kaverit on tätä jumputus porukkaa :D Näistä bändeist kuulemma löytyy ihan hyviä jumputus versioita (musta ne kuullostaa ennemminki raiskatulta) Mä oon tullu siihen tulokseen et joitain biisejä vaan EI saa muokata teinipopiks :D

[QUOTE="vieras";22457249]Scorpions ainakin puuttuu.

Amerikkarokki on sellaista, että joko siitä tykkää tai sitten se on ihan kauheeta.

Mielummin ite rokki rokkina ja hevi hevinä.[/QUOTE]

Näköjään puuttuu :) Mä tykkään siitäkin... Ei vaan kaikki samalla hetkellä tuu mieleen kun on niitä aika paljon :D

Ihan hyviä bandejä nuo...mutta kokeileppa tulla ulos laatikosta ja lähteä kuuntelemaan kaiken sorttista musiikkia, ilman että ensin määritätä sen johonkin "kategoriaan josta et voi tykätä". Silloin niitä todellisia helmiä alkaa löytyä.

Musiikki on mahtava asia ja se on mulle tärkeä osa elämää. En koskaan voisi ladella tuollaista listaa....tai voisin ja siitä tulisi pitkä. Tää maailma on täynä mahtaviaa biisejä ja hienoja esiintyjiä. Avoimin mielin kokee paljon enemmän - kuin siten että toistaa jonkun toisen musiikki makua.

Ihan hyviä bandejä nuo...mutta kokeileppa tulla ulos laatikosta ja lähteä kuuntelemaan kaiken sorttista musiikkia, ilman että ensin määritätä sen johonkin "kategoriaan josta et voi tykätä". Silloin niitä todellisia helmiä alkaa löytyä.

Musiikki on mahtava asia ja se on mulle tärkeä osa elämää. En koskaan voisi ladella tuollaista listaa....tai voisin ja siitä tulisi pitkä. Tää maailma on täynä mahtaviaa biisejä ja hienoja esiintyjiä. Avoimin mielin kokee paljon enemmän - kuin siten että toistaa jonkun toisen musiikki makua.

No mä kuuntelen myös:
Mozart
Vivaldi
Kaija Koo
Movetron
Rihanna
Eminem
Cheek
ja monta muuta mut en mä tohon laatikkoon oo jäänyt, vaan noi on näistä kaikista parhaita :)

Ei sulla ole outo musiikkimaku, vaan omanlaisesi, ja niin pitääkin olla. Mä olen "vanha käpy" mutta kuuntelen ihan laidasta laitaan, todellakin, välittämättä kenenkään mielipiteistä. Tykkään mm. näistä:

Timo Rautiainen
Tuure Kilpeläinen
Happoradio
Tehosekoitin
Stray Cats
Muse
Alice in Chains
Dream Theater
Porcupine Tree
CCR
Rush
Testament
Slayer
Paula Koivuniemi
Jenni Vartiainen
Anna Puu
Tiktak
Jethro Tull
Emma Fitzgerald
Julie London
Nina Simone
Cat Stevens
Norah Jones
The Carpenters
The Corrs

Hih, että melkoisen laidasta laitaan, eikä se ole mikään ongelma, on joku joskus naureskellut levyvalikoimaani mutta so what, kunhan itse tykkää. =)

"Näin nuoreksi"? Kuinka nuori sä sit oot? 5v?
Missä tynnyreissä te kasvatte jos teidän lähipiirissä nuoret ei kuuntele erilaista musiikkia? Mä kuuntelin jo teininä paljon rankempaa, mutta muutamaa noistakin bändeistä, tosin en ikinä koske tohon SoaDiin tai stratoon yms. nyt kolmekymppisenä edelleen hevi soi, kaveripiireissä myös, mutta jazz, poppis ja klassinenkin on edustettuna.

En ymmärrä tällaisia alotuksia. Kerjätäänkö tällä huomiota vai onko joku niin hölmö, että oikeasti luulee musiikkimakunsa olevan "outo"?

[QUOTE="vieras";22457125]Mut jos jotain pitäis sanoa, niin aloittelijan valintoja. Noissa ei kauheasti persoonallisuutta ole.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Minustakaan nuissa ei mitään sen ihmeellisempää ole.

[QUOTE="realisti";22457547]"Näin nuoreksi"? Kuinka nuori sä sit oot? 5v?
Missä tynnyreissä te kasvatte jos teidän lähipiirissä nuoret ei kuuntele erilaista musiikkia? Mä kuuntelin jo teininä paljon rankempaa, mutta muutamaa noistakin bändeistä, tosin en ikinä koske tohon SoaDiin tai stratoon yms. nyt kolmekymppisenä edelleen hevi soi, kaveripiireissä myös, mutta jazz, poppis ja klassinenkin on edustettuna.

En ymmärrä tällaisia alotuksia. Kerjätäänkö tällä huomiota vai onko joku niin hölmö, että oikeasti luulee musiikkimakunsa olevan "outo"?[/QUOTE]

Niinpä.:D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22457717:
mä kuuntelen radioo, jos ei kuulosta hyvältä niin vaihdan kanavaa.

Nänhän se on. Mäkin soittelen lähinnä kitaravahvistinta, ja jos ei kuulosta hyvältä, niin vaihdan joko vahvarin kanavaa, tai koko styrkkaria, enemmin kuin skebaa.

Yhteistyössä