Kaverisynttärit. Edullisia lahjaideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitiv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitiv

Vieras
Kaverisynttäreille lahjaehdotuksia ikäluokassa 5-8 vuotiaat, eli sellaisille vielä leluilla leikkiville lapsille hintahaarukassa 5e- 12, 13 euroa? Niin pojille kuin tytöillekin!

Nyt niitä kaverisynttäreitä on kaiken aikaa - kutsut ilmaantuu päiväkodin lokerolle enkä tunne lapsia enkä vanhempiaan, joten kovin kalliita tai toisaalta epäsopivia lahjoja en haluaisi ostaa.

Esimerkkejä mitä voisi ostaa?

Kirjat
Kesällä uimalelut
Tytöille hiustarvikkeet

Mikä on nyt "IN" ? :D

Lego friends pikkupaketit tytöille ja Lego Ninjagot pojille, joku kiva korttipeli esim Monopoly deal, pallopalapeli...

Mulla ärsyttää kun tyttö saa aina kaverisynttärilahjaksi kyniä, kumeja, kaverikirjoja, muistilehtiöitä, valokuva-albumeja...

[QUOTE="him";26374650]

Mulla ärsyttää kun tyttö saa aina kaverisynttärilahjaksi kyniä, kumeja, kaverikirjoja, muistilehtiöitä, valokuva-albumeja...[/QUOTE]

Meidän tyttö taas just rakastaa kaikkea tommosta ;)

Mä ostin eilen 1€:llä Sittarista pojan kaverille synttärilahjaksi sellaisen lelun, joka lennättää tuollaisia pyöreitä kevyitä hyrriä korkealle ilmaan. Joskuas voi näköjään tehdä oikeita löytäjäkin ja piti ostaa omille pojille sitten samanlaiset ja koko illan niillä on leikitty. En menannu uskoa, että maksaa lelu vain euron!

Yhteistyössä