kaverisynttäreistä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mais

Vieras
Pitävätkö kaikki nykyään lapsilleen kaverisynttärit? mistä iästä lähtien? Minkälaista ohjelmaa teillä on ollut vai onko ollut lainkaan? Onko täällä joku, joka ei moisia järjestä? mitä lapsi/lapset siitä tuumaa?
 
5-vuotiaana meilläkin kaverisyntärit alkaa. Lapsia kutsutaan 5-v synntäreille 5-6. Nyt mietin jotain leikkiä, jos eivät itse keksi, niin sitten otetaan se kehiin. Muuten saavat itse keksiä. Meillä ei ole pomppulinnaa, pelle eikä mitään tilattua (kuten naapurissa oli).
 
meillä järjestettiin ekat kanssa viisi vuotiaana. yllättävän hyvin mennyt eikä olla mitään ohjelmaa keksitty, lapset ovat kyllä keksineet itse mieleisiä leikkejä ja herkutelleet kohtuudella.
 

Yhteistyössä