Kaverini kilpailee minun kanssa joka asiasta, siitäkin että ostaa enemmän vaatteita kuin minä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaisa

Vieras
Voi että minua ärsyttää eräs kaverini. Jos sanon, että lähdemme ulkomaille viikoksi, sanoo hän että niin mekin, mutta kahdeksi viikoksi... Jos sanon, että värjäsin hiukset, niin hänkin värjää ja laittaa raitoja. Jos sanon, että ostin tytölle mekon, sanoo hän että minäpä ostin kolme mekkoa..

Kaveri kysyy aina kaikesta paljonko maksoi, mitä hän silläkin tiedolla tekee...

Ärsyttävää, päätin tänään hänen kylässä ollessaan että en kerro enään mitään hänelle!!!!

Kerrot seuravaan kerran puhelimessa että tulit just kampaajalta ja värjäytit hiuksesi neonvihreäksi ja otit oransseja raitoja,kyllä kääntyi miesten päät kun kävelit kotiin ;) ja ei kun odottelemaan kaverin seuraavaa visiittiä..

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Joidenkin tarvii pönkittää omaa egoaan, kaverisi tekee sen tällä tavalla. Tuskin edes itse huomaa, hänelle on vaan tullut tuollainen tapa. Rasittavaa se toki on.

Peesi!

Mulla on ystävä joka kanssa kysyy aina "paljonko maksoi". Huvittavaa, kysyn varmasti joskus, että miksi se sinua kiinnostaa, haluatko maksaa :laugh:

Joillakin on vaan tuollainen tapa, että pitää kehua ja retostella, tuskin hän sillä mitään pahaa tarkoittaa. Jos hänen elämässään ei ole muuta kuin ostelu ja siksi puhuu siitä niin paljon??

just kun meiän naapuri! :D aina kaikki tehään perässä ja toki asteen verran paremmin/enemmän/laadukkaampaa/kalliimpaa. kaikki tässä tienoolla oikeesti nauraa tolle ukolle, onhan toi nyt vähän jo säälittävääkin tommonen.

Yhteistyössä