kaverin vuokramökki oli palanu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
mun hyvä ystävä oli vanhempiensa ja miesystävänsä kanssa mökillä.
heillä on ympärivuoden vuokramökki jossain kemiössä tms.

tää mun ystävä oli heränny sitten viimeyönä hirveeseen kusihätään ja ihmetelly miks haisee savu siellä mökissä.olivta jouuneet jättää takan kai päälle yöksi kun oli niin kylmä tjs.
siellä hormissa oli ollu luultavasti joku valmistusvirhe koska mökin katto paloi sen ansiosta kokonaan.
ystävän ukko olis menny keittiöön joka oli ollu ihan savun peitossa

näin jälkeenpäin ajateltuna pelästyin ihan pirusti kun tajusin että tää mun ystävä ja muut olis voinu kuolla häkämyrkytykseen jos ei olis heränny :o

Aika kauheeta. Mutta miksi keskustella tälläisestä, jossa kuitenkin oli ''onnellinen'' loppu..? Okei okei, yritän ymmärtää, koska olen tälläisestä ymmärryksestä itsekkin paasannut. Keskustelkaa jos haluatte. Ja ystäväsi & poppoo olivat tosi onnekkaita.

Alkuperäinen kirjoittaja Yone:
Aika kauheeta. Mutta miksi keskustella tälläisestä, jossa kuitenkin oli ''onnellinen'' loppu..? Okei okei, yritän ymmärtää, koska olen tälläisestä ymmärryksestä itsekkin paasannut. Keskustelkaa jos haluatte. Ja ystäväsi & poppoo olivat tosi onnekkaita.

no juuri sen takia kun oli onnellinen loppu ;)

''ja ite menin ihan paniikkiin tässä ja oli pakko purkaa jonnekkin''

Juu, tiedän tunteen ja se on ihan ymmärrettävää. Itselläkin on yksi sukulainen pelastunut täpärästä tilanteesta, ja siinä tosiaan menee sellaiseen ''entä jos'' paniikkiin.