Kaverin päivittäiset selfiet alkavat ahdistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kaverini elämässä on viime vuosina tapahtunut isoja mullistuksia ja hän kirjoittaa niistä hienoja päivityksiä Facebookiin. Jutuissa siis on oikeasti ideaa, ja moni varmasti saa niistä ajattelemisen aihetta ja vertaistukea.

Mutta kaveri laittaa jokaisen jutun yhteyteen uuden selfien itsestään. Kuvat ovat oikein viimeisen päälle käsiteltyjä ja siksi jotenkin ristiriidassa niiden elämänläheisten tekstien kanssa. Mua on ruvennut se jatkuva kuvatulva ahdistaa niin, etten enää moneen viikkoon ole avannut niitä juttuja. En oikein itsekään tiedä, miksi.

Mitä te ajattelette ihmisestä, joka jatkuvalla syötöllä pukkaa esille uutta kuvaa itsestään, vai ajatteletteko mitään? Oonko mä vaan pudonnut junasta?

Mullakin on samanlainen kaveri.

En mä kyllä jaksa ajatella. Klikkaan tykkäyksen koska ei se multa pois ole. Hyvä jos sille tulee siitä parempi mieli.

Mua on ruvennut häiritsemään ylisliipatut kuvat, koska ne on jotenkin aina niin steriilejä. Jotenkin paljon kivempi nähdä välillä sellainen aito kuva, jossa ei ole tunnelmaa piirretyistä perhosista, sateenkaaresta ja auringonsäteiden kimalluksista. Itse tunnen oloni pelottavaksi, jos otan kuvia filtterit täysillä, se ei ole minä siinä, se on joku muu.
Mut niin, en jaksa enää seurata niiden tyyppien toimintaa, jotka näitä filtterikuvia jakavat.. tosin eipä niissä yleensä mitään järkevää tekstiä ole. En tiedä, seuraisinko, jos olisi jotain asiaa. Mutta jos kuva ja teksti on kovasti ristiriidassa keskenään, niin varmaan ainakin vähenisi.

Yhteistyössä