kaverin mies on arvaamaton, yökyläily arveluttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdiskelija

Vieras
Hyvän ystäväni mies on tunnettu arvaamattomaksi. Minua säälittää tosi paljon kaverini, joka kuitenkaan ei ole vielä kyennyt tästä suhteesta lähtemään. Minulla on ollut tapana käydä lomilla hänen luonaan yökylässä, kun kerran asutaan eri paikkakunnilla, niin voidaan kerralla hengata yhdessä vähän pidempäänkin. Nyt on pulmana se, että minua arveluttaa mennä heille kylään. Usein mies istuu olohuoneessa eikä paljon puhu, mutta silti aistin tunnelmassa jonkinlaista jännittyneisyyttä. Kaverini selvästi yrittää pitää miehensä koko ajan hyvällä tuulella, ettei ainakaan minun läsnäollessani mitään konfliktia pääsisi syntymään. Olen miettinyt, että haluan kaveriani edelleen tavata ja haluan heillä käydä, vaikka huomaankin olevani aika stressaantunut, kun jännitys purkautuu päästyäni kotiin. Hankala tilanne, joka toivottavasti ratkeaisi niin, että kaverini lopettaisi tämän suhteen. Olisiko mukava kuulla, jos jollain olisi samoja kokemuksia ja miten olette ratkaisseet tämän pulman.

Kaipaan vanhoja hyviä aikoja, kun ystäväni oli rennompi ja iloisempi :/ Mutta tiedän, että jokainen tekee omat ratkaisunsa viime kädessä ja näihin ei voi eikä pystykään toinen menemään väliin.

Tämä olisikin hyvä ratkaisu, että hän vierailisi enemmän meillä. Tosin tämäkin on nykyään aiempaa hankalampaa, koska olen ymmärtänyt, että mies rajoittaa ystäväni menoja. Toivoisin, että säilyisin hänen miehensä silmissä edes jotenkin neutraalina henkilönä, jotta hän ei alkaisi ihan suoraan rajoittaa tapaamisiamme.

Yhteistyössä