kaverin miehen takia meni ilta pilalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mentiin kummin luo.viereisessä talossa asuu ex mieheni.kummin ukko tokas ,kävitkö sen luona..purskahdin itkuun,sanoin että traumaattisten kokemusten takia en halua kuulla siitä!!...mies sanoi ,hän sanoi leikillään ,ei pahalla-saako jotkut jotain kiksejä kun saa henkisesti kiduttaa muita?en vähään aikaan viitsi käydä kaverin luona...joo kerran oli mulla kans ukko joka kiusas joka päivä ja itkin joka päivä!leikillään kuulemma vaan...onko muilla samoja kokemuksia??

en todellakaan ylireagoi .monikaan kun ei tiedä todellisia taustoja ,niin eivät voi sanoa mitään.nainen kyllä tiesi asioista ,ei ole miehelle kertonut.se ex oli hullu tapaus onneksi pääsin eroon...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en todellakaan ylireagoi .monikaan kun ei tiedä todellisia taustoja ,niin eivät voi sanoa mitään.nainen kyllä tiesi asioista ,ei ole miehelle kertonut.se ex oli hullu tapaus onneksi pääsin eroon...

Niin jos mies ei tiennyt taustoja niin mistä hän saattoi tietää, että sulla on traumoja? Mun mielestä sä nyt ylireagoit.

Siis mies kysyi että "kävitkö siellä?", sanoi ettei tarkoittanut sitä pahalla, ja sinä purskahdit itkuun etkä aio mennä vähään aikaan kaverisi luo? Eikä ko. mies edes tiedä taustoja?

Ylireagointia, mun mielestä :|

Sori nyt vaan, mut turhaan sä vedät palkoa nessuun jos tää mies ei edes tiedä mistään mitään. Jos se ei tiedä, se ei tiedä lyövänsä vyön alle. Niin että unohda koko juttu.

se tietää varmaan kuitenkin että mulle tulee paha mieli siitä ,vittuilee kyllä rankasti

Mistä se mitään tietää jos se ei tiedä mitään.. ehkä sillä on vaan elämä, eikä mikään tarkoitus vainota sua. Älä oo vainoharhainen.

täällä on todella kylmää ja itserakasta porukkaa.toisella paha mieli ,tekin vaan vinoilette!!

Molen lämmin (saunasta tullut) ja rakastan monia muita asioita (itseni lisäksi, tietenkin) mutta toi nyt vaan on tyhmää.

täällä on todella kylmää ja itserakasta porukkaa.toisella paha mieli ,tekin vaan vinoilette!!

vastaa tähän: jos se ukko ei tienny mitä oot kokenu niin mistä se ois voinu tietää että reagoit noin vahvasti??