Kaverille yökylään

Minkä ikäisenä päästit lapsesi ekan kerran kaverille yökylään? Täällä läks just kuukauden vajaa 6v ekan kerran kaverille...tyttö ihan innoissaan,kaveri myös ja kaverin äiti ja sisko,minä vähän epävarmana :ashamed:
kertokaahan kokemuksia
 
Ei varsinaisesti tuosta vielä kokemusta, mut itte olin vajaa 4vee (jos en nyt ihan väärin muista). Tai sitten juur tuon 4, kun olin yökylässä parhaalla kaverilla - tosin kaveri oli meillä kylässä tosi usein ja minä niillä. En muista oliko kovin koti-ikävä, ei kai, koska reissusta muistan sen kuin kivaa oli kun saatiin nukkua olkkarin lattialla makuupusseissa :) Yks varhasimpia, ihania lapsuusmuistoja.. :) Sitte yökyläiltiinkin puolin ja toisin siitä alkaen monen monituista vuotta eteenpäin..
 
"kaura"
mä oon ollu kavereilla yökylässä varmaan n. 3v. alkaen? ehkä aikasemmin jo ja paljon veljen kanssa mummoloissa ja yksinkin ihan pienenä. Varsinkin ennen siskon syntymää tai siskon ollessa ihan pieni (täytin 5v. kuukausi pikkusiskon syntymän jälkeen) muistan reissuja. Olin yksin sairaalassakin vajaa 5-vuotiaana koska äiti viimeisillään raskaana enkä halunnut isää sinne koska kuorsasi ja sairaalassa oli löysemmät säännöt kuin vanhemmilla:) En muista et oisin ikinä kovasti ikävöinyt yökyläreisuilla kotiin... mut muistan kun muutettiin mun ollessa vajaa 7v. toiseen paikkaan ja kukaan kaveri ei uskaltanut tulla yöks tai rupes illalla itkee äitiä.. ja olin tosi turhautunut enkä voinu ymmärtää:D
 
"minna"
meillä ei ole vielä ollut edes toi 8-v poika kavereillaan yökylässä, eikä 6-v tyttö (eikä nuoremmatkaan :) ) lupa kyllä ois ollu mennä heti kun haluaa, mutta ei ole ollut haluja :)
 

Yhteistyössä