Kaverille synnäri survival pakkaus....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ideoita vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ideoita vailla

Vieras
Ehdotelkaas mitä voisin sellaseen laittaa. Kaverille tulossa ensimmäinen lapsi ja ajattelin ilahduttaa pienellä paketilla, josta vois olla hyötyä synnärillä tai lähinnä kotiin palatessa... itse ainakin vasta kotimatkalla tajusin käydä ostamassa liivinsuojia ja rintakumeja, joten niitä ajattelin siihen laittaa. Ideoita otetaan vastaan... myös hauskoja ja humoristisia. Mieheni ekaan Isyyspakkaukseen laitoin aikanaan pyykkipojan, kumihanskat yms.

No voithan laittaa isälle siihen pakkukseen mukaan vaikka korvatulpat yms. Ja sitten äidille paljon herkkuja. Ja sit voisit tehä lahjakortin mikä oikeuttaa muutaman tunnin vauvan hoitoon et äiti saa itte nukkua.

Tylsiä mutta tarpeellisia on noi liivinsuojat ja terveyssiteet, mutten välttämättä kaverilta haluais niitä saada.
Jotain piristävää äidille esim. romanttinen komedia imetyksen aikana katseltavaksi, suihkugeeli, hyvää juomaa ja syötävää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mun mielestä on vähän mautonta antaa tulevalle isälle korvatulpat tai kumihanskat tai pyykkipoika... Jotain voi ehkä naurattaa.

No nää on aina näitä mielipide/huumorintajukysymyksiä... niistä vois varmaan väitellä koko päivän pääsemättä yhteisymmärykseen. Itse kokosin aikanaan isyyspakkauksen ja varmaan tän kaveripakkauksen sillä ajatuksella että sinne tulee jotain "tylsää" ja hyödyllistä, piristävää ja rentouttavaa sekä ripaus huumoria. Kyseinen kaveri kun on vieläpä savolainen ;) joilla on tunnetusti omanlainen huumorintaju...

Jos kyseessä olis joku toinen kaveri niin paketti olis luultavasti ihan erilainen.

Hyviä ideoita jo tullut, kiitos niistä!

Yhteistyössä