Kaverikupla lapselle haussa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Elikkä koronaa on pelätty ja paljon, ei olla nähty kuin ihan lähiperhettä. Kerran käytiin 2-vuotiaan kanssa perhekerhossa ulkona, mutta koin sen erittäin ahdistavana kun turvaväleistä ei pystynyt pitämään kiinni ja lapsi menee ottamaan kädestä kaikkia vieraita ihmisiä kun ei ymmärrä että ei kaikki ole "mummeja". Desinfioitiin kädet jokaisen tällaisen jutun jälkeen.. Ehdin jo toivoa että tilanne olisi niin hyvä kuin viime vuonna, mutta kun naapurimaissa jyllää ennätysmäärä delttaa niin tännekin se kohta tulee pian voimalla rajojen avautuessa, niin ei oikein uskalla viettää normaalia elämää, vieläkään. Samaan aikaan mies jaksaa jankuttaa että meidän lapsi syrjäytyy kun ei opi ajoissa sosialisoimaan ikätovereiden kanssa.. Itsekin olen huolissani. Jos jollain samanlainen tilanne ja haluaisi muodostaa suht turvallisen leikkikaverikuplan pk-seudulla tai ainakin Uudellamaalla, niin voi ottaa yhteyttä bearmama988@gmail.com
 
Korona.sucks
Moikka! Harmi kun ollaan kaukana. Me asumme Turun seudulla. Olen itse miettinyt ihan samaa asiaa! Että vitsi kun olisi joku yhtä pelkäävä ja kotona pysyvä ihminen, jolla lapsia, niin voisi lapset leikkiä yhdessä. Meillä kohta 2v. täyttävä lapsi. Olen myös pohtinut lapsen tulevaisuutta, koska kyllä tämä varmasti vaikuttaa lapsen kehitykseen. Poden välillä huonoa omaatuntoa, mutta toisaalta olemme ainakin elossa. Loppuisipa tämä korona jo pian..
 
vierailija
Moikka! Harmi kun ollaan kaukana. Me asumme Turun seudulla. Olen itse miettinyt ihan samaa asiaa! Että vitsi kun olisi joku yhtä pelkäävä ja kotona pysyvä ihminen, jolla lapsia, niin voisi lapset leikkiä yhdessä. Meillä kohta 2v. täyttävä lapsi. Olen myös pohtinut lapsen tulevaisuutta, koska kyllä tämä varmasti vaikuttaa lapsen kehitykseen. Poden välillä huonoa omaatuntoa, mutta toisaalta olemme ainakin elossa. Loppuisipa tämä korona jo pian..
Harmi tosiaan, Turku on vähän liian kaukana kyllä. En sentään ole ainoa jolla tällaisia mietteitä on, vaikka luulin jo olevani, se on jo vähän lohdullista. Yhtäkään yhteydenottoa en ole vielä saanut valitettavasti.
 
vierailija
Nostanpa tätä vielä jos joku tämän vielä huomaisi tai on säikähtänyt delttaa siinä määrin että kiinnostaisi. Eli meillä 2v 8kk lapsi jolle leikkikaveria kaipaisin, en tiedä uskallanko laittaa syksyllä mihinkään kerhoon tms, tuskin. Asutaan Vantaalla mutta onnistuisi muuallekin pk - seudulle ja Uudellemaalle tulla. En tunne oikein ketään jolla olisi lapsia niin ei tule luonnostaankaan nähtyä lapsiperheitä. Meillä on lisäksi vauva, joka ei vielä kavereita kaipaa, mutta syksyllä 3-vuotias pikkuhiljaa jo kaipaisi. Jos kiinnostaa niin yhteyttä voi ottaa bearmama988@gmail.com
 

Yhteistyössä