Kaveri & ystävä pino

"Heluna"
Täällä olis Oulun seudulta yksi äiti-ihminen, joka kaipais seuraa :) Auto on päivisin mahdollisesti käytössä, joten pääsee tarvittaessa kulkemaan vaikka vähän kauemmaksikin.
 
"Heluna"
Täällä olis Oulun seudulta yksi äiti-ihminen, joka kaipais seuraa :) Auto on päivisin mahdollisesti käytössä, joten pääsee tarvittaessa kulkemaan vaikka vähän kauemmaksikin.
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
[QUOTE="Heluna";25981543]Täällä olis Oulun seudulta yksi äiti-ihminen, joka kaipais seuraa :) Auto on päivisin mahdollisesti käytössä, joten pääsee tarvittaessa kulkemaan vaikka vähän kauemmaksikin.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koti-iskä;25981892:
Onko se sitten huonokin asia?
makuasioita,mutta itse en jaksais sellasta miestä joka on noinkin herkkä,että jonkun vieraan ihmisen netissä heittämästä kommentista ( mikä oli mun mielestä ihan asiallinen kysymys ) pahoittaa mielensä..
 
"moi"
Alkuperäinen kirjoittaja Koti-iskä;25981921:
no, en minä nyt noin herkkä ole. Mutta ei täällä kukaan halua kumminkaan miehelle kirjoittaa.
Se onki jännä juttu, miten mieheen tutustuminen ei tunnu niin luontevalta ku toiseen naiseen. Varsinkaan, kun ainakaan mulla ei oo koskaan ollu miespuolisia kavereita, muita ku omia tai miehen sukulaisia. Ehkä mun pitäis osata jättää toi sukupuoli huomioimatta ja kirjottaa sulle!
 
[QUOTE="moi";25981951]Se onki jännä juttu, miten mieheen tutustuminen ei tunnu niin luontevalta ku toiseen naiseen. Varsinkaan, kun ainakaan mulla ei oo koskaan ollu miespuolisia kavereita, muita ku omia tai miehen sukulaisia. Ehkä mun pitäis osata jättää toi sukupuoli huomioimatta ja kirjottaa sulle![/QUOTE]

Itselläni mitä nyt on ollut/on ystäviä niin ne ovat olleet naisia.
 

Yhteistyössä