Kaveri veti herneet nenään :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Kysyi, ottaisinko hänen lapsensa huomenna hoitoon. Yökylään siis, tulisivat huomenna iltapäivällä ja lähtisivät joskus lauantai-iltapäivänä.

Sanoin, että nyt ei sovi. Olen ns. saikulla (se punktio) ja pitää ottaa vähän rauhallisemmin. Viime viikonloppuna meillä oli kaksi hoitolasta reilu 24 h hoidossa, ja meillä on jo suunnitelmiakin tälle viikonlopulle (huomenna lasten kanssa poniratsastukseen, lauantaina ensin itsenäisyyspäivän paraatia katsomaan, ja sitten tapaamaan mun vanhempia jotka tulevat lomareissulta). Että joskus toiste sitten.

Jäkäjäkäjäkäjäkä....olis NIIN kivaa jos ystäviin vois luottaa, hän oli jo lapsillekin niinku melkein luvannut että ne pääsee meille yöksi (no, kannattaisiko kysyä multa ennen kun lupaa? :o ), ei heidän lapsista ole vaivaa (no, on kahdesta alle kouluikäisestä aina lisähommaa ja näitä pitää vielä nukuttaakin, toinen heräilee öisin) jne. Sanoin, että ikävä kyllä en voi nyt olla avuksi. Totesi, että olkoon sitten ja löi luurin kiinni.

Kyllä se asia nyt vaan on niin, että ei mulle ihan milloin tahansa voi lapsia yökylään tuoda...ja aikaisemminkin voisi soittaa & kysyä jos hoitotarvetta on, eikä alle vuorokauden varoitusajalla :|

mullakin yks kaveri saattaa soittaa tuntia kahta ennen ja melkein rukoilee polvillaan,että ottaisin lapset yöhoitoon..mut toistaseks ei oo suuttunu,vaikka oon kieltäytyny niin lyhyen varoajan takia..

Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
:o ensinnäkään..mä en ees koskaan laittais lastani kavereiden nurkkiin yökyläilemään!

Mä voisin kyllä laittaa, ja onhan nuo joskus mun kaverin luona yötä olleetkin & kaverin lapset meillä, mutta niistä asioista on kyllä sovittu etukäteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
:o ensinnäkään..mä en ees koskaan laittais lastani kavereiden nurkkiin yökyläilemään!

Mä voisin kyllä laittaa, ja onhan nuo joskus mun kaverin luona yötä olleetkin & kaverin lapset meillä, mutta niistä asioista on kyllä sovittu etukäteen.

no kyllä ihmettelen jos veti herneen nenään!! :headwall:

ruttiksella on muuten sellainen systeri, että se saattaa soittaa vaikka tunnin varoitusajalla, että voiko sinne jättää pari alle 2-vuotiasta pariksi tunniksi nurkkiin pyörimään... :saint: :laugh:

Mutta vakavasti, voi mun mielestä kysyä vaikka sitten sillä tunnin varoitusajalla, mutta nokkiin ei parane ottaa jos ei sovi. Ei edes, vaikka varoitusaika olisi kuukausi. Jos toisella on jotain sovittua, niin sitten on.

Musta on tosi kivaa kun meillä käy pieniä yökyläläisiä.
Mutta tosiaan silloin kun kaikille osapuolille passaa eikä ole muuta sovittua menoa=)

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
ruttiksella on muuten sellainen systeri, että se saattaa soittaa vaikka tunnin varoitusajalla, että voiko sinne jättää pari alle 2-vuotiasta pariksi tunniksi nurkkiin pyörimään... :saint: :laugh:

Mutta vakavasti, voi mun mielestä kysyä vaikka sitten sillä tunnin varoitusajalla, mutta nokkiin ei parane ottaa jos ei sovi. Ei edes, vaikka varoitusaika olisi kuukausi. Jos toisella on jotain sovittua, niin sitten on.

Mutta sä ootkin systeri :D, se on niinku vähän tädin velvollisuus jelppiä :xmas:

Ei mua tässä ihmetytä niinkään se, ettei se soittanut aikaisemmin. Mutta herneen vetämistä nenään ihmettelen todella. Kyse on kuitenkin noin vuorokauden mittaisesta hoidosta, ei tunnista tai parista...

Outo kaveri.. Ymmärrän et häntä harmittaa, jos joku kiva meno menee sivu suun, mut eihän se sun vika ole!! Otatko usein hoitoon, et onko tottunut sulle liki aina sopivan? Ja miten usein hoitaa sinun lapsia?
Älä ainakaan pode huonoa omaatuntoa!

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Outo kaveri.. Ymmärrän et häntä harmittaa, jos joku kiva meno menee sivu suun, mut eihän se sun vika ole!! Otatko usein hoitoon, et onko tottunut sulle liki aina sopivan? Ja miten usein hoitaa sinun lapsia?

Nuo on olleet meillä ehkä kaksi tai kolme kertaa hoidossa, muutaman tunnin ajan. Yökylässä ei koskaan. Ja mun lapset ei oo koskaan olleet niillä hoidossa.

En mä huonoa omaatuntoa tunnekaan, mutta ihmettelen vaan että minä hiton lapsenhoitoautomaattina tuo mua pitää :|

Mun lapset vielä 3,5v ja 6v etteivät ole olleet yötä paljon muuta kuin mummilla. Vähän vanhempana hyvin voisin laittaa vaikka koulukaverille yöksi, kivaahan se on. Kummeilla on yötä ollut, lasketaanko ne kaveriksi..

Nuo on olleet meillä ehkä kaksi tai kolme kertaa hoidossa, muutaman tunnin ajan. Yökylässä ei koskaan. Ja mun lapset ei oo koskaan olleet niillä hoidossa.

En mä huonoa omaatuntoa tunnekaan, mutta ihmettelen vaan että minä hiton lapsenhoitoautomaattina tuo mua pitää :|
Inhottavia tuollaiset hyväksikäyttäjät! Olettavat kaikkien kavereiden olevan het valmiina heitä palvellakseen, toisinpäin homma ei sitten toimikaan..
Oletteko paljon tekemisissä noin muuten, onko hyvä ja läheinenkin kaveri?

Mun käly on just tollanen. Ja hirvee herne, jos ei sovi. Ja yleensä vielä niin, että pistää lapset ite soittamaan. :headwall: Aina pitäis olla stand by, jos arvon rouva sattuu tarvitsemaan lapsenvahtia... Olis vielä eri asia, jos oltais muuten tekemisissä, mut ei olla - veljen kanssa ei olla edes puheväleissä...

Että ymmärrän hyvin, jos vähän ottaa nupoliin. :whistle:

Mun lapset vielä 3,5v ja 6v etteivät ole olleet yötä paljon muuta kuin mummilla. Vähän vanhempana hyvin voisin laittaa vaikka koulukaverille yöksi, kivaahan se on. Kummeilla on yötä ollut, lasketaanko ne kaveriksi..

no juu tässä samaa mieltä..toki isompana koulukavereilla yms..mutta itse en kaverille lasta yökylään vielä antaisi..enemminkin sukulaisiin.

Inhottavia tuollaiset hyväksikäyttäjät! Olettavat kaikkien kavereiden olevan het valmiina heitä palvellakseen, toisinpäin homma ei sitten toimikaan..
Oletteko paljon tekemisissä noin muuten, onko hyvä ja läheinenkin kaveri?

Ei me mitään hirmu läheisiä olla. Sellaisia "soitellaan ja nähdään silloin tällöin"- kavereita.

Peesi, on kavereita joilla ei juuri muuta hoitoapua ole ja joskus on ollut sama tilanne itselläkin, aina on tullut tarjouduttua että tottakai avuksi ollaan ja hoitoapua saa jos joskus tarvitsee..

Mutta alle vuorokauden varoitusaika ja siitä vielä suuttuminen, lapsellista.

Yhteistyössä