N
neuvoton
Vieras
En tiedä mitä tehdä, kaveri hermostui tänään lapselleen kun olimme ulkoilemassa. Lapsi kaatuili naureskellen lumikasoihin ja hidasti kaverin mielestä matkantekoa. Hän huusi lapselleen ensi tyyliin "ylös *nimi*" ei tehonnut. Sitten "ylös saatanan idiootti paskahousu" " ylös sieltä saatana! Jää sinne sitten vitun vammainen" Ja repi näiden huutojen yhteydessä lasta kädestä ylös. Lapsi vaan nauroi. Kaveri hermostui entisestään ja huusi lapselleen aivan hermona.. Sitten kiskaisi lapsen hangesta haalarista kainaloonsa ja läimäisi tätä selkään. Sama mölinä jatkui koko ajan. Lapsi alkoi itkemään. Matka jatkui kaverin raahatessa lasta sylissään. Hän uhkaili lasta sanoen "saat kotona selkään saatana, saat piiskaa!" sitten hän totesi minulle, että lapsi on jo kerran saanut selkäsaunan (risulla piiskaa vaippatakapuolelle).
OLin ihan :O:O:O Olin siis niin järkyttynyt että en saanut oikeen mitään sanottua. sanoin vaan että väkivaltainen rankaiseminen on laitonta. Mitä tuollaselle oikeen voi sanoa? Ei ole ennen hermostunut minun nähden tuolla tavalla, yleensä kohtelee lasta hyvin...
OLin ihan :O:O:O Olin siis niin järkyttynyt että en saanut oikeen mitään sanottua. sanoin vaan että väkivaltainen rankaiseminen on laitonta. Mitä tuollaselle oikeen voi sanoa? Ei ole ennen hermostunut minun nähden tuolla tavalla, yleensä kohtelee lasta hyvin...