Kaveri tekee abortin

• Viestiketjun aloittaja oisko törkeää kysyä?
  • Ensimmäinen viesti
oisko törkeää kysyä?
Siis minun kaveri tekee abortin, oisko törkeää kysyä että haluaako apua, tukea ja seuraa kotiin kun tekee pillereillä ja ois yksin parin pienen lapsen kanssa, vaan pitäiskö odottaa että kysyy itse??
Mies on hänellä matkoilla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja asdf:
Jos hän on sinulle asiasta kertonut niin varmasti olisi kiva jos kysyisit :) Etenkin jos muuten osaat olla asiallinen etkä kysele tai tuomitse.
Kertoi eilen ja pyysi etten tuomitse,enkä minä todellakaan tuomitse,haluan olla olkapäänä jos tarvii ja olla lasten kanssa jos kivut on kovat että saa nukkua ja levätä:)

nih
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja asdf:
Jos hän on sinulle asiasta kertonut niin varmasti olisi kiva jos kysyisit :) Etenkin jos muuten osaat olla asiallinen etkä kysele tai tuomitse.
Kertoi eilen ja pyysi etten tuomitse,enkä minä todellakaan tuomitse,haluan olla olkapäänä jos tarvii ja olla lasten kanssa jos kivut on kovat että saa nukkua ja levätä:)
Tolleen sanot sille kaverilles.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Totta kai kysyt! Ja ehdotat myös niin päin, että otat lapset hoitoosi, jos kaveri haluaa olla yksin. Ihana, että olet tuommonen ajattelevainen ystävä!! :heart:
Pitää kyllä kysyä, onhan se lapsilekki varmaan ikävää nähdä äiti tosi kipeänä ja jos on vielä vaikka itkuinen. Itsellä on yksi lapsi mutta kyllä meille sopii ja saa minunki lapsi leikkikavereita kylään:)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kertokaa minkälainen on lääkkellinen abortti?

Valuuko sieltä siis ihan kunnolla jotain verta ja palasia? Piei vauva lumsahtaa pönttöön?
Valuuhan siinä kuulema verta ja paljon, on kuin keskenmeno mutta tehdään lääkkeellisesti. Ei sieltä mitään vauvoja sentään tipu mutta voi olla raskas kokemus henkisesti ja fyysisesti, joten ajattelin että oisko avun tarjoaminen kiva ja toivottu asia.

vieras

Valuuko sieltä siis ihan kunnolla jotain verta ja palasia? Piei vauva lumsahtaa pönttöön?
Valuuhan siinä kuulema verta ja paljon, on kuin keskenmeno mutta tehdään lääkkeellisesti. Ei sieltä mitään vauvoja sentään tipu mutta voi olla raskas kokemus henkisesti ja fyysisesti, joten ajattelin että oisko avun tarjoaminen kiva ja toivottu asia.
Ahaa. Okei. Mulle tehty kaavinta.

Ja tosiaan raskas kokemus, enemmänkin henkisesti.

Ja mä olisin ollut todella iloinen jos mulla olisi ollut sun kaltainen ystävä silloin. Muttei ollut.

Mä kannan taakkani mukanani aina.

näin täällä

Itse tein aikoinaan abortin rv 12. Lääkkeellisesti.. mä tosiaan näin sen sikiön.. ainakin phks oli silloin sellai tapa et se mitä ulos tuli,ni kerättiin sellaseen astiaan.Pystyvät siitä sit kattoon et kaikki on tullu ulos ennekuin pääsee kotiin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Eli tehdäänkö hälle myrkytys?
Tuet häntä noilla sanoilla juuri kuten tuohon kirjoitit.hyvä kun olet tukemassa :flower:
Myrkytys??
aah siis mulla kohdun ulkoinen tapettiin jollain et sain piikin ja sit se kuihdutti alkion pois..
en muista sen jutun nimeä siitä on niin aikaa.
:( otan osaa:(
Kaverilla on kyllä ihan normi raskaus, nyt vaan on todella huono hetki vauvalle, mutta ei siitä sen enempää, he on miettiny päätöksensä ja he elävät elämäänsä,en minä ja he siis parhaiten tietää.

Kaveri itki onnesta kun soitin ja tarjosin apua, oli pelänny että miten jaksaa lasten kanssa ja jos kivut on kovat ja jos jopa taju lähtis niin on apu lähellä ja lapsila hoitaja.

Hienosti tehty. Kannattaa laittaa ne tabletit vasta illalla lasten nukahdettua kuitenkin. Kun vuoto ja kivut alkaa, on parempi, ettei lapset ole hereillä ja kenties ovella kolkuttelemassa ja ihmettelemässä, mun mielestä.

pah.
Oikee ystävä tukisi myös sen tappamisuhan alla olevan lapsiparan pitämisessä.

Mä en sietäs silmissäni sellasta "kaveria" joka tappas lapsiaan noin surkeilla verukkeilla. Liian erilainen arvomaailma, ei vois mitään.

Yhteistyössä