Sillä tavalla kuin täällä palstalla kaikki muutkin vastaavat jutut.Alkuperäinen kirjoittaja niinpäniin:kuuluuko asia sulle miten?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etupenkille. Eikös toi ole jo turhan hurjaa menoa?
eli ei siis yhtäänAlkuperäinen kirjoittaja ap:Sillä tavalla kuin täällä palstalla kaikki muutkin vastaavat jutut.Alkuperäinen kirjoittaja niinpäniin:kuuluuko asia sulle miten?
Alkuperäinen kirjoittaja sealed with a kiss:tota meillä oli naama meno suuntaan jo 1 veenä.
Ei laissa puhuta yhtään mitään pienten lasten kuljettamisesta etupenkillä. Vaan järkikin sen jo sanoo, että se ei ole turvallinen paikka pienelle eikä kasvot menosuuntaan turvallinen matkustustapa.Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etupenkille. Eikös toi ole jo turhan hurjaa menoa?
Ei noin isoo lasta saa laittaa etupenkille selkämeno suuntaan päin.
Et ihan lain mukaan oikein teki!
Ja tulet siitä tänne kertomaan?Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja sealed with a kiss:tota meillä oli naama meno suuntaan jo 1 veenä.
Meillä jo 8kk
No kuule, mee sanoon se sille kaverilles!Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Ei laissa puhuta yhtään mitään pienten lasten kuljettamisesta etupenkillä. Vaan järkikin sen jo sanoo, että se ei ole turvallinen paikka pienelle eikä kasvot menosuuntaan turvallinen matkustustapa.Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etupenkille. Eikös toi ole jo turhan hurjaa menoa?
Alkuperäinen kirjoittaja -:No kuule, mee sanoon se sille kaverilles!Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Ei laissa puhuta yhtään mitään pienten lasten kuljettamisesta etupenkillä. Vaan järkikin sen jo sanoo, että se ei ole turvallinen paikka pienelle eikä kasvot menosuuntaan turvallinen matkustustapa.Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etupenkille. Eikös toi ole jo turhan hurjaa menoa?
Piruako täällä poraat asiasta. Se ei oo sun lapses, huolehdi sä vaan OMISTAS!
Se on kuule mulle ihan sama miltä mä mä kuullostan.Alkuperäinen kirjoittaja Kaikille sitä lapsia annetaankin:Ja tulet siitä tänne kertomaan?Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja sealed with a kiss:tota meillä oli naama meno suuntaan jo 1 veenä.
Meillä jo 8kk
Et kuulosta kovin fiksulta.
Surullista. Se että istuin on jotenkin "makeempi" kuin muut menee turvallisuuden edelle...Alkuperäinen kirjoittaja Toinen vieras:Aika moni noin toimii. Tietämissäni tapauksissa syynä on ollut se että halutaan joku lapselle joku tietty "makee" istuin jota ei voi käyttää selkä menosuuntaan. Lueskelin tuossa juuri oman turvaistuimeni käyttöohjetta ja sinä suositeltii nselkämenosuuntaan matkustamista peräti 4,5v ikään asti.
No taatusti saa pitää selkämenosuuntaan etupenkillä, jos ei ole turvatyynyä. Meilläkin on ollut eikä ole siis turvatyynyä lainkaan hanttarin paikalla. Mutta kasvot menosuuntaan en laittais.Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Ei laissa puhuta yhtään mitään pienten lasten kuljettamisesta etupenkillä. Vaan järkikin sen jo sanoo, että se ei ole turvallinen paikka pienelle eikä kasvot menosuuntaan turvallinen matkustustapa.Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etupenkille. Eikös toi ole jo turhan hurjaa menoa?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Se on kuule mulle ihan sama miltä mä mä kuullostan.Alkuperäinen kirjoittaja Kaikille sitä lapsia annetaankin:Ja tulet siitä tänne kertomaan?Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja sealed with a kiss:tota meillä oli naama meno suuntaan jo 1 veenä.
Meillä jo 8kk
Et kuulosta kovin fiksulta.
Meillä meni lapsi 8kuukautisena naamameno suuntaan takapenkillä, mitä sitte?? Ei oo sun asias arvostella sitä!
Tota... toi ei edes ollut mun kommentti joten kokoa itsesi ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja -:No kuule, mee sanoon se sille kaverilles!Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Ei laissa puhuta yhtään mitään pienten lasten kuljettamisesta etupenkillä. Vaan järkikin sen jo sanoo, että se ei ole turvallinen paikka pienelle eikä kasvot menosuuntaan turvallinen matkustustapa.Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etupenkille. Eikös toi ole jo turhan hurjaa menoa?
Piruako täällä poraat asiasta. Se ei oo sun lapses, huolehdi sä vaan OMISTAS!