Kaveri on hylännyt mut rokotusten takia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

The Maiden

Aktiivinen jäsen
28.09.2009
1 576
0
36
Jossain ketjusta siitä jo mainitsin, mutta nyt alkaa mennä vasta ihan perille saakka... Ja surettaa ja suututtaa!

Eli viimeistä kertaa kun juteltiin, mainitsin että lapset rokotettiin sikainfluenssaa vastaan. Ei ollut tarkoitus siitä sen enempää alkaa puhumaan, mutta kaveri meni ihan vaikeaksi ja kireäksi, ja sanoi ettei anna rokotuttaa itseään tai lapsiaan. Siihen loppui puhelu eikä häneen ole enää saanut yhteyttä.

Ja mä en voi ymmärtää :headwall:

Jos tuollaisen asian takia alkaa sinua karttaa, niin parempikin että pääsit eroon, ennenkuin tulee jotain vielä isompaa. Harmeja vaan tuollaisista kavereista tulee.

No siis oltiin ennen aika monella välineell' yhteyksissä, mutta enää ei millään tavalla saa kiinni vaikka nään että se kirjautuilee meseen vähän väliä mutta pistää itsensä "poissa" kun huomaa mun olevan siellä eikä vastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja aiheen ohi:
mä olen nyt kahden vaiheilla ton rokotteen kans. kun en oikein tiedä että ottaakko vai ei.

No kyllä menit ihan vitusti aiheen ohi. Jos joku rokottaminen tai rokottamatta jättäminen on sopiva syy lopettaa yhteydenpito ystävään, niin se ihminen ei ole koskaan oikea ystävä ollutkaan. Mene johonkin muuhun ketjuun kitisemään epätietoisuudestasi. Tämä ketju ei ole sen paikka.

Yhteistyössä