ap
Tarkoitan nyt parisuhdetta, perhettä, eikä ole valmistunutkaan. Vietti monia välivuosia ja valmistuu vasta muutaman vuoden päästä, ei jaksa tutustua keneenkään mieheen, ei kiinnosta, luuhailee yliopistolla ja kaupungilla, opiskelut voisivat edetä nopeamminkin, vaikka nytkin etenevät ihan ok, mut on aina ollut vähän haaveilija. Ei ole kiinnostunut seurustelemaan, äidiksi, lyhyitä "juttuja" on, mutta siinä se. Hän vain elää vieläkin sitä elämää, jota elettiin 19-vuotiaana, hänen elämänsä ei etene.
Tilanne on se, että olen tämän kaverin äidin kanssa samassa työpaikassa ja hän on huolissaan tyttärestään ja pyysi mua jotenkin rohkaisemaan häntä elämään, kun olen hänen lukiokaverinsa ja mulla on jo 2 lasta ja mies, vakaa elämä. Eli miten rohkaista kaveria ja ohjata elämään? Ikääkin hänellä alkaa jo olla, joten miestäkin pitäisi alkaa miettiä ja jos lapsiakin haluaa, mutta ei ole kiinnostunut, kun ota asian puheeksi, mut veikkaan että mieli muuttuu, vaikka nyt onkin tuota mieltä. Vaikeata on.
Tilanne on se, että olen tämän kaverin äidin kanssa samassa työpaikassa ja hän on huolissaan tyttärestään ja pyysi mua jotenkin rohkaisemaan häntä elämään, kun olen hänen lukiokaverinsa ja mulla on jo 2 lasta ja mies, vakaa elämä. Eli miten rohkaista kaveria ja ohjata elämään? Ikääkin hänellä alkaa jo olla, joten miestäkin pitäisi alkaa miettiä ja jos lapsiakin haluaa, mutta ei ole kiinnostunut, kun ota asian puheeksi, mut veikkaan että mieli muuttuu, vaikka nyt onkin tuota mieltä. Vaikeata on.