Kaveri kritisoi muita - toimii samoin itse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Facebookissa eräs tuttu useamman lapsen äiti ei ole tiedetysti vuosiin päässyt juhlistamaan uutta vuotta, vappua, Juhannusta tms. yksin, ilman lapsia, juomalla itsensä humalaan. Teki näin siis aiemmin, mutta nykyään meininki on toinen, koska ei saa lapsiaan hoitoon. Hän on henkilökohtaisesti kertonut asian harmittavan häntä hirmuisesti, mutta julkisesti ei tietenkään tätä ääneen sano.

Sen sijaan hänellä on tapana päivitellä alentuvaan sävyyn muiden juhlimista tyyliin "Miten aikuiset ihmiset viitsiikin juoda niin, että saavat kiviä suussaan kontata kotiinsa." Samoin päivittelee usein juuri juhlapyhien kohdalla (jolloin siis itse ei pääse mihinkään) miten hyvät vanhemmat eivät juhlapyhinä ryyppää tai lähde baariin, koska tästä aiheutuu lapsille suurta vahinkoa.

Ko. henkilö on itse juuri tällainen "Konttaa kivet suussa"- tyyppi silloin, kun pääsee baanalle, ja koska tosiaan on kertonut että harmittaa kun ei pääse, niin nuo päivitykset vaikuttavat mielestäni katkerilta.

Huvittaa sitten kuitenkin se, miten hänen mielestään on ok olla joka tai joka toinen viikonloppu baarissa, kun isovanhemmat hoitaa lapset. Eli siis ryyppääminen on hänen mielestään ok silloin kun hän itse pääsee baanalle, mutta jollei, niin se on suorastaan saatanasta.

Ps. Itse en ole nykyisin enää tuota juhlimista harrastanut muuten kuin limupohjalta, eikä tämä nyt varsinaisesti mitenkään mun persettä kutita. Jotenkin vain tympii, että kritisoi muita tuollaisesta kun itse sitten kuitenkin syyllistyy samaan.

Jaa, tekopyhältähän tuo kuulostaa, mutta kuten ilmaisit "ei sun persettä kutita". Asiastahan pääsee niinkin yksinkertaisesti, että poistaa kyseisen henkilön fb-kavereista ja on muuten tekemisissä vain ihan pakolliset.

Yhteistyössä