"kaveri" joka on psyk-hoidossa vainoaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonna_Äiti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jonna_Äiti harmaana

Vieras
Tutustuttiin yli vuosi sit, ihan mukava nainen jne, vaikuttaa tosi järkevälle ku kasvokkain puhuu.

Noh, hänellä alkoi talvella kausi että on masentunut ja varmaan keksikin kaikenlaisia juttuja ex-miehestä ja miehen vaimosta. Uskon et ne jutut ei pidä paikkaansa vaan ovat sairaan mielen kuvitelmia.

Nyt oli joutunut hoitoon ja pyysi mua käymään siellä, sanoin että voin tulla viikonloppuna. No, se ei sopinutkaan vaan olis pitänyt tulla heti.
Löi luurin kii. Tänään soitin sille ja kysyin mitä kuuluu jne, löi taas luurin kii. Sit tuli jäkikäteen viestiä että "voi voi ei kiinnosta sun ongelmat" jne.

Koko tää aika mitä ollaan tunnettu on tosi ailahtelevaa ja sekavaa.Erityisesti keksii juttuja tästä ex-miehestään. Exän vaimo kuulema piilottaa sen kaikki laskut jne...
Nyt sit päätin etten ole enää yhteydessä, jos soittaa en vastaa enkä myöskään viesteihin tai sähköpostiin. Saa vetää vaikka ittensä hirteen, en ole siitä vastuussa. Kamalaa sanoa näin, mutta mulla on omat lapseni huollettavana, en ole vastuussa jostain aikuisesta random-tyypistä kenet satuin kohtaamaan. Ikävä kyllä!

Kuulostaa vainoharhaiselta. Sillä on joku psykoosi päällä. Ei ehkä kannata kauheasti pitää yhteyttä, anna toisen saada itsensä kuntoon ensin. Kyllä sen sitten huomaa kun alkaa olla tolkuissaan.

Että vainoaa, kun pari kertaa otti yhteyttä ja sait luurin korvaan?
Jaa. Tiiäkkö se vainon epäileminen on sairasta..
Mutta joo, eihän sun oo pakko jaksaa olla yhteydessä. Varsinkin kun näytät liian vakavasti ottavan sen sairauden oireet.

Niin miten siis vainoaa sua?sulkee puhelimen kun sinä soitat sille?

Puhut todella ikävään sävyyn ja ilmeisesti vaan sen takia että pidät huonompana ihmisenä häntä kun on mielestäsi ja yhteiskunna mielestä sairas. mieleltään.

Totuushan on monien mielestä jotka esim. yritysjohtajia tuntevat että siellä on paljon todella sairaita, psykoottisia ihmisiä.

Särähtääkö muille tuo RANDOM-tyyppi? Kun jotenkin koko sanan käyttö ei mulle anna hyvää kuvaa ihmisestä, ja tulee vilu. Piittaamattomuuden juhliminen tuli vasta minun jälkeen.

Niin miten siis vainoaa sua?sulkee puhelimen kun sinä soitat sille?

Puhut todella ikävään sävyyn ja ilmeisesti vaan sen takia että pidät huonompana ihmisenä häntä kun on mielestäsi ja yhteiskunna mielestä sairas. mieleltään.

Totuushan on monien mielestä jotka esim. yritysjohtajia tuntevat että siellä on paljon todella sairaita, psykoottisia ihmisiä.

Siis tuskin nuo yritysjohtajat jatkuvasti ovat psykoottisia, mutta jos heillä on jokin psyk. sairaus, se tulee välillä esiin.

Yhteistyössä