kaveriton
Millä perusteella olette pyytäneet jotain kaveriksi?Tai suostuneet kaveriksi? Minulla ei itsellä ole yhtään ja mietin tätä.Ja ketä pyytäisin ja voi nolous jos kukaan ei halua olla kaveri,,,
mulla on kavereina semmosia joiden kanssa oon heittänyt tavallista enempi jerryäMillä perusteella olette pyytäneet jotain kaveriksi?Tai suostuneet kaveriksi? Minulla ei itsellä ole yhtään ja mietin tätä.Ja ketä pyytäisin ja voi nolous jos kukaan ei halua olla kaveri,,,
No kun tuntuu että tää on joku face.Siis kilpaillaan määrissä.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29541193:Älä ny tollasesta ota paineita.
kyllä sä catti ottaisit.jos rekisteröity nimimerkki.
Mulla on kaksi=) Pitääkö ryhtyä laittelamaan kaveripyyntöjä.En olekaan koskaan niitä laittanutkaan.Mäkin hyväksyn kaikki jotka pyytää. Ei niitä kyllä oo tullukaan kun yksi ja sekin joku listaushomma kai, mutta kuitenkin
ja en suosittele ottamaan selvää.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29541404:kyllä sä catti ottaisit.
Mikä kerho??No mulla on kavereina ihania ihmisiä, joiden kanssa jutskaillaan lähes joka päivä tuolla kerhon puolella. Enpä vissiin ole hylännyt yhtään kaveripyyntöä.
Nobody.Mikä kerho??
Juttele immeisten kanssa ketjuissa ja tee rohkeesti kaveripyyntöjä.Millä perusteella olette pyytäneet jotain kaveriksi?Tai suostuneet kaveriksi? Minulla ei itsellä ole yhtään ja mietin tätä.Ja ketä pyytäisin ja voi nolous jos kukaan ei halua olla kaveri,,,