Kävelylle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keiju

Aktiivinen jäsen
08.07.2004
2 647
0
36
Jos olet läski, kenen syytä se on? Ota jalat alle ja harrasta hyötyliikuntaa,kävele kauppaan,niin vauva saa samalla nukkua ulkona. Osta pyörääsi lastenistuin ja pyöräile lähimaastossa.Hanki stepperi kotiin,niin voit stepata Sinkkuelämää katsoessasi. Jos et pääse päivällä kävelylle tms. sano äijälles illalla,ett tämä likka lähti ja mene silloin liikkumaan. Väitän,että vähintään puolen tunnin liikunta-annoksella päivittäin katoaa kilo, jos toinenkin. Allekirjoittaneelta 15. Pienikin pudotus auttaa eteenpäin ja samalla kiinnostaa, mitä siinä lautasella on. Elämä on itsekuria. Älä anna kaikille mielihaluille periksi, olet itse vastuussa itsestäsi. Painonpudotus on paitsi ulkonäkökysymys,myös terveyskysymys ennen kaikkea. Kallis kuntosalijäsenyys ei ole edellytys hoikaksi pääsemiselle. Sitä paitsi, kun syöt jatkuvasti oikeaoppisesti,et koe repsahdusta, niinkuin dieetin jälkeen usein käy. Musiikkia korviin ja kävelemään. Kävely on aivan liian aliarvostettu liikuntamuoto.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 13:46 Keiju kirjoitti:
Elämä on itsekuria.

Kovin on kärsimystä elämä, jos se on vain itsekuria :headwall: :headwall:

Mun mielestä elämä on nautittava asia, eikä itsekuria. Just ton asenteen vuoksi moni ihmisistä voi niin huonosti, kun koko ajan jostain suunnasta kokee olevansa luuseri.. jos ei pidä Kuria päällä ja hallitse kaikkea. Laihdutus vaatii joistain asioista luopumista, ainakin hetkellisesti. Mutta ei sitä loppuelämäänsä kyllä kuria halua pitää. Pitäisi sen verran saada ympättyä se normaaliin elämään eikä vain kurittaa. Pois koko sana suomen kielestä :whistle:

Luuletko,että vahtaan kurilla 24 h? Vahtaan itseäni ja muita hullun kiilto silmissä? Elämä on toki nautintoa myöskin,mutta nautintoa voi saavuttaa niin monin keinoin. Kunnon hikilenkin jälkeen voi tulla parempi olo kuin purkillisesta jäätelöä. Taidat itse olla juuri niitä ihmisiä,jotka lihovat ja lihovat ja sitten vaativat,että yhteiskunnan pitää maksaa heidän sairastelustaan,kun nivelet paukkuu. Kenties sinulle pitää veronmaksajien rahoilla asentaa vatsalaukun pienennin. Vaatekaupasta ei tietenkään löydy kaltaisellesi vaatteita.Sekin on muiden vika.Itsekuria vaaditaan. Sanalla on vain niin negatiivinen kaiku. Ja sekin on tietysti sanan vika...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 14:26 Keiju kirjoitti:
Luuletko,että vahtaan kurilla 24 h? Vahtaan itseäni ja muita hullun kiilto silmissä? Elämä on toki nautintoa myöskin,mutta nautintoa voi saavuttaa niin monin keinoin. Kunnon hikilenkin jälkeen voi tulla parempi olo kuin purkillisesta jäätelöä. Taidat itse olla juuri niitä ihmisiä,jotka lihovat ja lihovat ja sitten vaativat,että yhteiskunnan pitää maksaa heidän sairastelustaan,kun nivelet paukkuu. Kenties sinulle pitää veronmaksajien rahoilla asentaa vatsalaukun pienennin. Vaatekaupasta ei tietenkään löydy kaltaisellesi vaatteita.Sekin on muiden vika.Itsekuria vaaditaan. Sanalla on vain niin negatiivinen kaiku. Ja sekin on tietysti sanan vika...

:laugh: Elä mulle ala.. mun ei ole tarvinnut laihduttaa 15kg :whistle:

jo on kyllä parisuhde rempallaan jos kiloista kiinni..kyllä mä ainakin haluan laihtua itteni takia jos mies siksi pettää että kiloja tullu ku hänen lapsen synnyttäny niin...HEIPPA

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 15:10 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2006 klo 14:57 Keiju kirjoitti:
Mutta onneksi en ole sinä,jota miehesi pettää,kun minut tapaa,koska ei omaa itsekuria... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

No jopas oli sinulle herkkä aihe, kun kommentoinnin seuraksena viet miehenikin!

No sitä tässä itsekin ihmettelin. Hieman nurinkurista on tosiaan paasata muille itsekurista, jos jossain välissä on ollut 15kg ylipainoa - pettikö Keiju miehesi silloin jonkun parempikroppasen kanssa? Ja mitä kertoo sinusta että rupeat ylipainoisten vaimojen miesten lohduttajaksi - eiköhän silläkin ole jotakin tekemistä itsekurin kanssa :laugh: ? Mutta ymmärrän kyllä pointin, itsestä se paljon on kiinni. Ehkä turha kuitenkaan ruveta saarnaamaan ja ihmetellä sitten jos joku kuittaa takaisin :whistle: . Ja todetkoon vielä, että henkilökohtaisesti parisuhde jota pitää kunnossa ulkoiset tekijät mielestäni joutaakin kaataa roskakoriin. Sääliksi käy vaan jos joudut laihduttamalla pitämään miehestäsi kiinni :( . Ei millään pahalla.

mun mielestä aloittaja oli aivan oikeessa,ilman itsekuria ei laihdu eikä pysy laihduttuaan laihana..ja vaikka kuinka ilkeästi sen ilmaiseekaan on se karu totuus,kukaan ei tee sitä puolestani..
mulle paras motivaatio on ollut aina vaaka,senkun näkee heilahtavan vähänkin alaspäin niin löytyy taas kummasti itsekuria jatkaa kevyemmin =)

Jaa, aloitus on hyvä.Totta joka sana.Painosta on helpompi pitää huolta sitten kun on taas normaalipainoinen,saa herkutella mutta kohtuudella.
Itse punnitsen joka päivä,huomaa heti jos paino lähtee nousee,eikä tarvise mitään diettiä pitää.
Hyvää kesää kaikille.
ps: ei ole tarkoitus arvostella ketään.mielestäni maailmaan mahtuu meitä kaikenlaisia.

Yhteistyössä