V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täälä on ainakin kahdenlaisia kaupungin vuokra-asuntoja. On isa kerrostalo lähiö johon majotetaan näitä ongelma perheitä, alkkiksia yms. ja sitten on yksittäisiä vuokrataloja joissa on sitten parempia asuntoja ja huomattavasti rauhallisempaa.
Mä oon aikanaan asunut noin 6 vuotta kaupungin vuokrataloissa, ehdin asua 3 eri talossa 3 eri asuinalueella tuona aikana. Kaikissa noissa (1 rivitalo ja 2 kerrostaloa) asui 99% työssäkäyviä nuoriapareja jotka säästivät omaa asuntoa varten sekä työssä käyviä pikkulapsiperheitä/muita lapsiperheitä jotka joko rakensivat omaa taloa taikka olivat myyneet edellisen asuntonsa ja asuivat vuokralla etsiessään uutta omistusasuntoa sekä muutamia yksinhuoltajia jotka avioerossa olivat joutuneet jättämään talon miehelle ja siksi joutuivat asumaan vuokralla. Yhdessä talossa asui yksi tällänen "sossupummi" (yksinelävä nainen), mutta sekään ei ollu kuitenkaan mikään juoppo vaan eli hiljaista rauhallista elämää. Ja muutama eläkeläinen asui noissa kerrostaloissa, olivat myyneet omakotitalonsa taikka luovuttaneet lapsilleen käyttöön ja muuttaneet itse vuokralle. Yhtäkään kertaa ei noiden vuosien aikana ollu mitään häiriökäyttäytymistä tai mitään muutakaan hämminkiä ja talot ovat nättejä ja asunnot siistejä ja sijaitsevat ns hyvillä asuntoalueilla.
Onhan niitä toki sitten toisenlaisiakin mutta ainakin meidän kaupungissa asiaan vaikuttaa paljon se että miltä alueelta sen kaupungin vuokra-asunnon hakee. Jossainhan ne juopot ja narkitkin asuu ja ainakin täällä ne asuu pääosin kahdella tietyllä asuinalueella jonne kaupunki on joskus 70luvulla rakentanu korkeitä betonihökkeleitä joissa on huippuhalpa vuokra.