T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten te aina bongaatte kaupungilla kaikkea erikoista. Minulle erikoisinta on, jos joku alkkis on kännissä kaupassa. Olen varmaan sokea.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten te aina bongaatte kaupungilla kaikkea erikoista. Minulle erikoisinta on, jos joku alkkis on kännissä kaupassa. Olen varmaan sokea.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei viiltelijä toisille ole vaarallinen, lapsilleenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei viiltelijä toisille ole vaarallinen, lapsilleenkaan.
No en mä kai odottanutkaan, että se kimppuun hyökkää viereiseltä penkiltä. Mutta kyllä mä mietin, että lapsi parat. Olen kai tyhmä, mutta musta toi käyttäytyminen on äärimmäisen haitallista niille lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei viiltelijä toisille ole vaarallinen, lapsilleenkaan.
No en mä kai odottanutkaan, että se kimppuun hyökkää viereiseltä penkiltä. Mutta kyllä mä mietin, että lapsi parat. Olen kai tyhmä, mutta musta toi käyttäytyminen on äärimmäisen haitallista niille lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei viiltelijä toisille ole vaarallinen, lapsilleenkaan.
Eihän ne lapset välttämättä tiedä koko asiasta, joten miten se niitä haittaisi? Toivottavasti tuokin äiti saa apua pahaan oloonsa jostain.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyrmistynyt:Käsivarressa ja ranteessa. Mitä ajatuksia? Musta vähän karua
Alkuperäinen kirjoittaja Werrti:Alkuperäinen kirjoittaja Tyrmistynyt:Käsivarressa ja ranteessa. Mitä ajatuksia? Musta vähän karua
Äidillä vai tyttärellä?
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei viiltelijä toisille ole vaarallinen, lapsilleenkaan.
Vanhemman mielenterveysongelmat ovat tottakai lapsille jonkin verran haitaksi mutta tuskin lapsen elämä vanhemman sairauteen kaatuu? Aivan yhtä hyvin äidin syöpä tai vaikkapa epilepsia voi olla vaikeaa ja pelottavaa. Kunhan vanhemmat osaavat puhua sairaudesta oikealla tavalla eivätkä laiminlyö sen hoitoa niin kaikki "ok", siis niin ok kun tilanteen mukaan voi olla.