Kauppojen palvelutiskistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinqu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tinqu

Jäsen
19.06.2007
204
0
16
Nyt kun kauppojen aukioloajat vapautuu niin ihan mielenkiinnosta kyselen että haluaako ihmiset että myös palvelutiskit (lihatiski/kalatiski) olis avoinna sunnuntaisin? Jos haluaa niin mitä sieltä ostais? Olen itse töissä palvelutiskillä =)

Meilla ainakin lahikauppa, K-market on ympari vuoden auki myos sunnuntaisin. Heidan palvelulinjastonsa ei ole kaytossa sunnuntaisin. Kylla minulle riittaa sunnuntaisin se pakattu liha ihan yhta hyvin.

Kyllä varmaan haluais. Meidän puljussa(jossa siis palvelutiski ulkoistettu eri firmalle) se ei ole su auki. Kyllä moni on kysynyt, että miksi ei ole auki. Kalaa haluaisivat usein, samoin pihviä, tuoretta tonnikalaa on moni kysynyt...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä varmaan haluais. Meidän puljussa(jossa siis palvelutiski ulkoistettu eri firmalle) se ei ole su auki. Kyllä moni on kysynyt, että miksi ei ole auki. Kalaa haluaisivat usein, samoin pihviä, tuoretta tonnikalaa on moni kysynyt...

Tonnikala on uhanalainen, miksei hauki, ahven, särki, siika yms kotimainen kala kelpaa ?

Kyllähän sitä usein kesäaikaan sunnuntain kauppareissulla alkaakin tehdä mieli laittaa jotain sellaista ruokaa, että palvelutiski olisi kiva. Lähinnä siis tekee mieli grillata jotain. En osaa sanoa, kaipaisinko palvelutiskiä talvisaikaan.

Älkää ostako tuore/lihatiskeiltä mitään. Minulla on kokemusta Turun alueella isojen kauppojen tiskeistä työntekijänä. Vieläkin vuosien jälkeen hävettää kuinka lihaa, kalaa ja muuta pakattiin uudestaan ja uudestaan, ja päivämäärissä huijattiin, ja meno pahenee vaan tänä päivänä. Myös entiset kollegat ja muut elintarvikealan ystävät puhuvat tästä koko ajan. VAROITAN SYDÄMESTÄNI: Älkää ostako mitään, mistä kauppa saa ns. itse päättää ja pakata!!!

Yhteistyössä