Kauppa tien toisella puolen - lapsi nukkuu

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En menis.. Miksette mee yhessä sit ku lapsi herää?
meil ois tänään viikottainen kauppapäivä. Jääkaappi siis aikasta tyhjä. En ole syönyt aamulla kuin banaanin ja tekisi mieli jotain muuta kun leipää. lapsella oli eilistä ruokaa ja toisen lämpimän teen vasta kun mies tulee töistä. Jotta hänkin saa tuoreen ruuan, niinkuin aina.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No onko sulla itkuhälytintä?
radiopuhelin. siinä itkuhälytintoiminto.
No miten se itkuhälytin mitään muuttaa jos menee se minuutti joka tapauksessa? :eek:
No ei se joka tapauksessa mene jos lapsi herää kun olet astumassa vaikka kauppaan, voit mennä samantien takasi, kyllä tuollainen nyt pitäisi ymmärtää kysymättäkin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No onko sulla itkuhälytintä?
radiopuhelin. siinä itkuhälytintoiminto.
No miten se itkuhälytin mitään muuttaa jos menee se minuutti joka tapauksessa? :eek:
No ei se joka tapauksessa mene jos lapsi herää kun olet astumassa vaikka kauppaan, voit mennä samantien takasi, kyllä tuollainen nyt pitäisi ymmärtää kysymättäkin?
No ei se kyllä minuutissa ehdi muutenkaan kuin astumaan kauppaan ja kipaisemaan takaisin samoin tein :LOL: Mieti nyt, MINUUTTI.
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja paska mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
en kyllä uskaltais, en lähde edes roskia viemään kun poika nukkuu.. :ashamed:
minä vien. ja haen samalla jopa postin ja levitän pyykitkin ulos.
Ja minä teen vielä puutarhahommiakin siihen saakkka kun lapsi herää.
sen lisäks lötkötän takapihalla aurinkotuolissa. jonne lapsi sitten itse tepastelee kun herää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No onko sulla itkuhälytintä?
radiopuhelin. siinä itkuhälytintoiminto.
No miten se itkuhälytin mitään muuttaa jos menee se minuutti joka tapauksessa? :eek:
No ei se joka tapauksessa mene jos lapsi herää kun olet astumassa vaikka kauppaan, voit mennä samantien takasi, kyllä tuollainen nyt pitäisi ymmärtää kysymättäkin?
No ei se kyllä minuutissa ehdi muutenkaan kuin astumaan kauppaan ja kipaisemaan takaisin samoin tein :LOL: Mieti nyt, MINUUTTI.
mä pystyn heittää kiven tohon kaupan pihaan. että niin lähellä se on. ja pieni siwa. otat kaks askelta saat tavaran ja kaks oot kassalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja paska mutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
en kyllä uskaltais, en lähde edes roskia viemään kun poika nukkuu.. :ashamed:
minä vien. ja haen samalla jopa postin ja levitän pyykitkin ulos.
niin mäkin. voin jopa siivota autotallia sillä aikaa kun 2v nukkuu. eikä mulla ole edes itkuhälytintä. ihan hyvin voisin käydä tien toisella puolella kaupassa, kun lapsi nukkuu. en tajua, miten jotkut on kaikesta mahdollisesta niin hysteerisiä. ei ihme, että lapsetkin arkoja ja peloissaan joka asiasta.
 

Yhteistyössä