Sori,klo 12 asti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaupat ovat auki klo 13.00 saakka.
tuplapalkka ja auki klo 12 astiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva kun kaikki sanoo eriä. Mitenhän se sit menee?
Ei ole tuplapalkka. Palkka on ihan normi tuntiliksa, mutta päälle tulee arkipyhäkorvaus, jonka siis saavat kaikki, myös nekin jotka eivät ole töissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuplapalkka ja auki klo 12 astiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva kun kaikki sanoo eriä. Mitenhän se sit menee?
Anteeksi mitä? Selvennätkö tuon vikan lauseenAlkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Ei ole tuplapalkka. Palkka on ihan normi tuntiliksa, mutta päälle tulee arkipyhäkorvaus, jonka siis saavat kaikki, myös nekin jotka eivät ole töissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuplapalkka ja auki klo 12 astiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva kun kaikki sanoo eriä. Mitenhän se sit menee?
minulle aluepäällikkö sanoi tuplaAlkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Ei ole tuplapalkka. Palkka on ihan normi tuntiliksa, mutta päälle tulee arkipyhäkorvaus, jonka siis saavat kaikki, myös nekin jotka eivät ole töissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuplapalkka ja auki klo 12 astiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva kun kaikki sanoo eriä. Mitenhän se sit menee?
No kurkkaapa tessistä, ei sen mukaan ainakaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulle aluepäällikkö sanoi tuplaAlkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Ei ole tuplapalkka. Palkka on ihan normi tuntiliksa, mutta päälle tulee arkipyhäkorvaus, jonka siis saavat kaikki, myös nekin jotka eivät ole töissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuplapalkka ja auki klo 12 astiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva kun kaikki sanoo eriä. Mitenhän se sit menee?
Se ei ole pyhäpäivä. Tapaninpäivästä saa sitten tuplapalkan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulle aluepäällikkö sanoi tuplaAlkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Ei ole tuplapalkka. Palkka on ihan normi tuntiliksa, mutta päälle tulee arkipyhäkorvaus, jonka siis saavat kaikki, myös nekin jotka eivät ole töissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuplapalkka ja auki klo 12 astiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva kun kaikki sanoo eriä. Mitenhän se sit menee?
No eikös se sama ole kuin tuplapalkka? Mä ainakin olen aina kuvitellut että arkipyhäkorvaus=tuplapalkka, noin niinkuin käytännössä. Ne jotka eivät ole töissä, saavat palkallisen vapaapäivän (eli juuri sen arkipyhäkorvauksen joka on saman suuuruinen kuin palkka), ja ne jotka on töissä, saavat palkan + arkipyhäkorvauksen= tuplapalkan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulle aluepäällikkö sanoi tuplaAlkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Ei ole tuplapalkka. Palkka on ihan normi tuntiliksa, mutta päälle tulee arkipyhäkorvaus, jonka siis saavat kaikki, myös nekin jotka eivät ole töissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuplapalkka ja auki klo 12 astiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva kun kaikki sanoo eriä. Mitenhän se sit menee?
Arkipyhäkorvaus voi tulla eri tuntimäärältä kuin mitä aattona töitä ehtii tekemään. Mut periaatteessa joo. Mä olen itse kk palkkalainen ja menen aattona töihin. Se ei vaikuta mun palkkaan millään tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:No eikös se sama ole kuin tuplapalkka? Mä ainakin olen aina kuvitellut että arkipyhäkorvaus=tuplapalkka, noin niinkuin käytännössä. Ne jotka eivät ole töissä, saavat palkallisen vapaapäivän (eli juuri sen arkipyhäkorvauksen joka on saman suuuruinen kuin palkka), ja ne jotka on töissä, saavat palkan + arkipyhäkorvauksen= tuplapalkan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulle aluepäällikkö sanoi tuplaAlkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Ei ole tuplapalkka. Palkka on ihan normi tuntiliksa, mutta päälle tulee arkipyhäkorvaus, jonka siis saavat kaikki, myös nekin jotka eivät ole töissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuplapalkka ja auki klo 12 astiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva kun kaikki sanoo eriä. Mitenhän se sit menee?
Mie oon Mikko ja mie oon kassaneiti.Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Arkipyhäkorvaus voi tulla eri tuntimäärältä kuin mitä aattona töitä ehtii tekemään. Mut periaatteessa joo. Mä olen itse kk palkkalainen ja menen aattona töihin. Se ei vaikuta mun palkkaan millään tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:No eikös se sama ole kuin tuplapalkka? Mä ainakin olen aina kuvitellut että arkipyhäkorvaus=tuplapalkka, noin niinkuin käytännössä. Ne jotka eivät ole töissä, saavat palkallisen vapaapäivän (eli juuri sen arkipyhäkorvauksen joka on saman suuuruinen kuin palkka), ja ne jotka on töissä, saavat palkan + arkipyhäkorvauksen= tuplapalkan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulle aluepäällikkö sanoi tuplaAlkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Ei ole tuplapalkka. Palkka on ihan normi tuntiliksa, mutta päälle tulee arkipyhäkorvaus, jonka siis saavat kaikki, myös nekin jotka eivät ole töissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuplapalkka ja auki klo 12 astiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva kun kaikki sanoo eriä. Mitenhän se sit menee?
Mie tykkään tehä vaik ilmaseks töitä. Jos en tee mittää ni saan hepulinAlkuperäinen kirjoittaja neiti:Mie oon Mikko ja mie oon kassaneiti.Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Arkipyhäkorvaus voi tulla eri tuntimäärältä kuin mitä aattona töitä ehtii tekemään. Mut periaatteessa joo. Mä olen itse kk palkkalainen ja menen aattona töihin. Se ei vaikuta mun palkkaan millään tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:No eikös se sama ole kuin tuplapalkka? Mä ainakin olen aina kuvitellut että arkipyhäkorvaus=tuplapalkka, noin niinkuin käytännössä. Ne jotka eivät ole töissä, saavat palkallisen vapaapäivän (eli juuri sen arkipyhäkorvauksen joka on saman suuuruinen kuin palkka), ja ne jotka on töissä, saavat palkan + arkipyhäkorvauksen= tuplapalkan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulle aluepäällikkö sanoi tuplaAlkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Ei ole tuplapalkka. Palkka on ihan normi tuntiliksa, mutta päälle tulee arkipyhäkorvaus, jonka siis saavat kaikki, myös nekin jotka eivät ole töissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuplapalkka ja auki klo 12 astiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva kun kaikki sanoo eriä. Mitenhän se sit menee?