V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:osastopäällikkö (tai meillä kyllä osastovastaava) ei saa muuten parempaa palkkaa kuin myyjät mutta saa noin 100e "vastuulisän".
tai näin minä ainakin saan ja nimitänkin myyjäksi itseäni enkä mikskään päälliköksi/vastaavaksi... =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulla oli palkka osastopäällikkönä 1800? kuukuadessa. riippuu ihan kokemusvuosista, minulla niitä taisi olla 4.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miehellä oli 2600?. riippuu mennäänkö tessillä vai kauppiaan kanssa neuvotteluna... tes on sitten reilusti alle 2000 veikkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:osastopäällikkö (tai meillä kyllä osastovastaava) ei saa muuten parempaa palkkaa kuin myyjät mutta saa noin 100e "vastuulisän".
tai näin minä ainakin saan ja nimitänkin myyjäksi itseäni enkä mikskään päälliköksi/vastaavaksi... =)
Onko nimikkeesi ihan osastopäällikkö vai osastovastaava, eikö nuo ole kuitenkin eri asioita ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulla oli palkka osastopäällikkönä 1800? kuukuadessa. riippuu ihan kokemusvuosista, minulla niitä taisi olla 4.
bruttona vai nettona ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulla oli palkka osastopäällikkönä 1800? kuukuadessa. riippuu ihan kokemusvuosista, minulla niitä taisi olla 4.
bruttona vai nettona ?
bruttona, ja varmaankin oli tes:in mukaan, ainakin meillä yleensä on
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miehellä oli 2600?. riippuu mennäänkö tessillä vai kauppiaan kanssa neuvotteluna... tes on sitten reilusti alle 2000 veikkaan.
Tässä ilmoituksessa on tes.Olen kyllä tällä hetkellä kyseisessä paikassa jo töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko merkonomista tulla osastopäällikkö vai tarviiko olla tradenomi ?
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:Toimin suurehkon yhtiön osastopäälikkönä ja tienaan nettona kuukaudessa 4800e
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minulla oli palkka osastopäällikkönä 1800? kuukuadessa. riippuu ihan kokemusvuosista, minulla niitä taisi olla 4.
bruttona vai nettona ?
bruttona, ja varmaankin oli tes:in mukaan, ainakin meillä yleensä on
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Olen tällähetkellä osastovastaava ruokakaupassa ja peruspalkkani on 2400 euroa ja lähden uusiin haasteisiin samalle alalle ja saan yli 3000 tonnia näistä hommista. Ja kyllä, kyseessä on ruokakauppa, mutta meillä on kauppias jonka kanssa sovitaan ehdoista ja palkoista. Hän on sitä sorttia joka arvostaa työntekijöitä ja ymmärtää, että hän yksin ei sais tätä hommaa pyörimään.