Kaupanalan osastopäällikön palkka ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
osastopäällikkö (tai meillä kyllä osastovastaava) ei saa muuten parempaa palkkaa kuin myyjät mutta saa noin 100e "vastuulisän".

tai näin minä ainakin saan ja nimitänkin myyjäksi itseäni enkä mikskään päälliköksi/vastaavaksi... =)

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
osastopäällikkö (tai meillä kyllä osastovastaava) ei saa muuten parempaa palkkaa kuin myyjät mutta saa noin 100e "vastuulisän".

tai näin minä ainakin saan ja nimitänkin myyjäksi itseäni enkä mikskään päälliköksi/vastaavaksi... =)

Onko nimikkeesi ihan osastopäällikkö vai osastovastaava, eikö nuo ole kuitenkin eri asioita ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miehellä oli 2600?. riippuu mennäänkö tessillä vai kauppiaan kanssa neuvotteluna... tes on sitten reilusti alle 2000 veikkaan.

Tässä ilmoituksessa on tes. :( Olen kyllä tällä hetkellä kyseisessä paikassa jo töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:

Onko nimikkeesi ihan osastopäällikkö vai osastovastaava, eikö nuo ole kuitenkin eri asioita ?

voi tietenkin jossain olla osastopäällikkö mutta minun työpaikkani on citymarket ja meillä ei ole. minun nimikkeeni on myyjä ja olen osastovastaava. :)

muoks. olen elintarvikkeessa en siis tavaratalon puolella.

miehellä oli 2600?. riippuu mennäänkö tessillä vai kauppiaan kanssa neuvotteluna... tes on sitten reilusti alle 2000 veikkaan.

Tässä ilmoituksessa on tes. :( Olen kyllä tällä hetkellä kyseisessä paikassa jo töissä.

veikkaisin et ei oo paljoo isompi kuin myyjän liksa. jonkun lisän siihen varmaan saa. 2000? max riippuen kuinka monta vuotta kokemusta. mut siitähän on sit hyvä ponnistaa parempiin virkoihin :)

Meillä osastopäälliköt vastaa koko pt-alueesta, rauta-alueesta tai tai muista suuremmista osastokokonaisuuksista. Osastovastaava vastaa vain yhdestä osa-alueesta osaston sisällä esim. elintarvikkeessa leipä, vihannes tai eines osastosta. Palkan ero on tosiaan suuri, ov saa vain sen pienen vastuulisän mutta op:llä lähtöpalkka on varmaanvähintään tuplasti myyjän palkka plus tuotantopalkkiot myyntilukujen mukaan.

Olen tällähetkellä osastovastaava ruokakaupassa ja peruspalkkani on 2400 euroa ja lähden uusiin haasteisiin samalle alalle ja saan yli 3000 tonnia näistä hommista. Ja kyllä, kyseessä on ruokakauppa, mutta meillä on kauppias jonka kanssa sovitaan ehdoista ja palkoista. Hän on sitä sorttia joka arvostaa työntekijöitä ja ymmärtää, että hän yksin ei sais tätä hommaa pyörimään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:
Toimin suurehkon yhtiön osastopäälikkönä ja tienaan nettona kuukaudessa 4800e

Olen ollut yksityisenä yrittäjänä 1990-luvulta lähtien, poikennut muutamassa "oikeassa työpaikassa" siinä välillä, suorittanut Kaupan Esimiehen Erikoisammattitutkinnon, synnyttänyt neljä lasta pitämättä pitkiä äitiyslomia, ja nyt aloittanut Taloushallinnon Ammattitutkintoon valmistavan koulutuksen. Ikää on 37-vuotta.

En ole koskaan saanut tuollaista palkkaa, joten jos paikkasi tulee joskus hakuun, niin ilmoita minulle heti! :)

minulla oli palkka osastopäällikkönä 1800? kuukuadessa. riippuu ihan kokemusvuosista, minulla niitä taisi olla 4.

bruttona vai nettona ?

bruttona, ja varmaankin oli tes:in mukaan, ainakin meillä yleensä on

Minä saan enemmän jo pelkkänä osastovastaavana kuukaudessa..

Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Olen tällähetkellä osastovastaava ruokakaupassa ja peruspalkkani on 2400 euroa ja lähden uusiin haasteisiin samalle alalle ja saan yli 3000 tonnia näistä hommista. Ja kyllä, kyseessä on ruokakauppa, mutta meillä on kauppias jonka kanssa sovitaan ehdoista ja palkoista. Hän on sitä sorttia joka arvostaa työntekijöitä ja ymmärtää, että hän yksin ei sais tätä hommaa pyörimään.

Onpas hyvät palkat kaupan alalla? Onko pääkaupunkiseudulla vai muualla Suomessa?
Saako kysyä, että mistä hommasta sinulle maksetaan yli 3000e?

Samalla kun puhutaan siitä etä ilman ammattitutkintoa ei voi saada kunnon palkkaa saan itse tällähetkellä vajaa 2400e kk bruttona kiinteästi lisineen (ei erillisiä lisiä) pohjalla peruskoulun päättötodistus kymmenen vuotta sitten :D Eli ihan hyvin minusta ja ei harmita tippaakaan että ei tullut tuhlattaua aikaa koulun penkissä istumiseen! Samalla mieheni tienaa kuukaudessa rekkakuskina ilman ammattikoulutusta reilu 3000e joten perheemme tulot ovat keskimääräistä paremmat vaikka kummallakaan ei ole ammattitutkintoa joten kyllä sen hyvän palkan eteen täytyy tehdä muutakin kuin vain opiskella! Oikeaa asennetta täytyy löytyä ja uskallusta.
T: 3 lapsen perheenäiti

Yhteistyössä