Olen käynyt kalenterin sata kertaa läpi eikä mikään miellytä.Mitkä ovat teidän mielestä kauniita nimiä?
Lumi on muuten hirveän kaunis nimi mutta onkohan se liian erikoinen :/ Kyllä on vaikeaa onneksi vauvan syntymään on vielä pitkä aika.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tilly, Tilda, Lumi, Pihla, Taika, Kerttu, Irene, Hilma, Helli, Elli
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Lumi on muuten hirveän kaunis nimi mutta onkohan se liian erikoinen :/Mä tiedän montakin Lumi- nimistä pikkutyttöä... ei kovin erikoinen siis enää...
Makuja on monia, mulla nuo menis kaikki inhokkilistalle.Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Santra, Eetla, Bertta, Martta, Hilkka, Enni, Alma, Hilta, Helmi, Lyyti, Sivi, Eevi, Elma, Kerttu, Taina, Liisa, Hanni....
Lumi on nykyään aika suosittu nimi. Tunnen itse kaksi ja muutnekin liikenteessä kuulee suht paljon. Joten ei ole liian erikoinen (meillekin joskus tulossa lumi, jos tytön vielä saamme).Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Lumi on muuten hirveän kaunis nimi mutta onkohan se liian erikoinen :/ Kyllä on vaikeaa onneksi vauvan syntymään on vielä pitkä aika.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tilly, Tilda, Lumi, Pihla, Taika, Kerttu, Irene, Hilma, Helli, Elli