Kauniit tytön nimet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lemmikeille vois antaa lemmikin nimen, on niitä muitakin kuin musti ja mirri. Sehän se on mukavaa kun annat lapsellesi kivan nimen ja sitten naapuri tulee, että ai ku kiva, meillä on saman niminen hamsteri. Ei ole onneksi itselle käynyt niin, mutta työkaverin tyttö on saman niminen kuin toisen työkaverin lemmikki.

Minun koirilla ja kissalla on ihmisnimet. Tuttavapiirin lapsista löytyy itse asiassa kaikki kaimoina. Tykkään näistä muodikkaista vanhanaikaisista mummo-ja pappanimistä ja niin olen nimennyt lapsenikin. Ne ihanat nimet mistä tykkäsin mutta mitä en kuitenkaan lapsilleni syystä tai toisesta antanut, olen antanut eläimilleni.

Toisin sanoen, minulta se että annan jonkun nimen rakkaalle eläimelleni on kunnianosoitus sen nimen kauneutta kohtaan. Jos jollain on samanniminen lapsi, sehän on vain kiva juttu että tämän lapsen vanhemmat pitää kauniina samoja nimiä kuin minäkin.

Eläimet on perheenjäseniä. Laumahierarkia on kyllä kunnossa mutta perhettä ne on. Omia yksilöitään, eikä mitään tusinatessumirrimusteja.