• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Kauneinta, mitä puolisosi on sinulle sanonut?

  • Viestiketjun aloittaja H
  • Ensimmäinen viesti
no
voi olla kauniinpaakin sanonut mutten muista....
mut oltiin kaverilla illanistujaisissa, ja mies meni partsille tupakille ja laitto sielt tekstarin mis luki et "vitti sie oot kaunis" =)
 
d
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoi:
Jos äijä sanoo "olet maailman kaunein ja upein nainen", täytyy hänen puhua paskaa, sillä eihän hän tiedä kaikkia maailman naisia.
ei tämä ole paskan puhumista. Jos ei ole nähnyt kaikkia, niin puhuu niistä kaikista..mitä on nähnyt.
 
"oon aatellu sua koko aamun söpöliini niin et meinasin pudota katolta ajatuksissani " .

tällasen tekstiviestin sain joskus seurustelumme alkuvaihees mieheltä. Oli siis kattohommissa tuolloin töissä. muistan ku tuo oli minust nii söpöö :D
 
vieras
No, nyt äkkiseltään se "Mä rakastan sua", mutta se äänensävy ja tilanne tekevät siitä erityisen: olin toista päivää sairaalassa sektion jälkeen, en saanut kivuilta käveltyä, vauva imenyt tissit tuskasen kipeiksi ja en saanut ulostettua, vaan hoitajat joutuivat tuomaan peräruisketta. Olin aivan rikki, tuskainen ja epätoivoinen tuore äiti, kun kultani sanoi tuon, niin syvällä ja ihanalla katseella ja äänellä. Ja otti syliin. Se rauhoitti. <3
 
Ei ehkä kauneinta, mutta mieleen jäi kun mies sanoi firman risteilyllä työkaverilleen, jotenkin näin "aamullakin ku herää, ni kattoo heti ett siinä se on, se hengittää. Yölläki ku joskus herää ni on pakko kattoo, ett se hengittää.."
Musta se oli liikkistä. :heart:
 
Rukoilijasirkka
Joskus kesken riitelyn sanottu "Rakastan sua todella" on sellainen. Vaikka se tuleekin vihaisella äänellä, niin taatusti sitä silloin tarkoittaa. Myös se, että mies on luvannut pitää musta huolen silloinkin, kun on ollut niin vaikeaa, että on mietitty jatketaanko enää yhdessä.
 
oi
kerran ravintolassa kulta katto mua pitkään ja sano, et "oot kaunis kuin timantti"

tos yks päivä, ku olin meikannu ja käyny shoppailemassa, tulin kotiin ja mies pysähty kattoo mua ja totes jotenki nin sponttaanisti, et "herranjumala miten kaunis sä oot"

noista kummastaki mulla tietysti sukat pyörähti jalassa<3
 
minä
must ehkä kauneinta on se, kun mies sanoi, että sit kun me eslalla potkitaan kauppaan niin hän antaa mun mennä silloinkin edeltä, sillä ei mun takapuoli voi koskaan rupsahtaa :D
Mua lämmitti tossa eniten se, että hän näkee meidät yhä yhdessä mummu&pappa iässä :)
 

Yhteistyössä