Kauneinta ja pahinta mitä miehesi on sinulle sanonut?

• Viestiketjun aloittaja kertokaapois
  • Ensimmäinen viesti
kertokaapois
Otsikossapa tuo tulikin=)

Kaunein:"Ei noin kaunista voi olla tuijottamatta"=D
Pahin:"pidä se ****turpas kiinni nyt!"ei oo ennen noin tiukasti mulle tokassut riidellessä=/

Huumekoira
En muistele niitä pahoja, haluan siirtää ne niin kauas, kuin pippuri kasvaa.

Mulle sanotaan kauniita asioita joka päivä. Kauneinta on ollut ehkä se, kun mies sanoo kauhean riidan aikana, että rakastaa mua aina ja haluaa pitää taloudellisesti musta huolta, vaikka muuttaisin pois.

jh
Riideltiin ja pakkasin jo matkalaukkua häipyäkseni..ukko siinä vielä sanoi et ota ne kondomit mukaan sieltä kaapista varmaan tarviit niitä jo illalla!! No tää ei ehkä ollut pahinta mitä on ikinä sanonumut oli vaan tän päiväisen riidan aikana aika pahasti sanottu.. Myös tänään sanoi "earth hour"in kunniaksi et koska olette molemmat mun jalkojen alla, (siis maa ja minä) niin hän aikoo juhlia "wife hour"ia sen sijaan. Kauneinta on kai se kun on sanonut et olen paras vaimo maailmassa.

J
Kauneinta: sinun kanssa tahdon toteuttaa kaikkea tätä eli millos me mennään naimisiin?
Kauheinta: sää olet ihan kauhea ollu viime aikoina. Mun mies ei osaa puhua rumasti. En osaa edes kuvitella, että sanois mulle jotain tosi pahaa.

no..
Kauneinta varmaan että rakastaa vain minua niinkauan kuin elää.
Ja kauheinta: "perkeleen rasittava ämmä" ja kerran kun tuli yöllä kotiin jostain niin sanoi että kaikki muu oli kivaa paitsi kotiin tuleminen, ja kun läpsäisin sitä poskelle, sanoi että sä oot sairas.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eilen haukku röhköksi ja kommentoi suuni kokoa,et on ku "seittemän leivän uuni"!!
miks tolleen haukku?mä jo nenään nasauttasin jos röhköks tai vastaavaks haukkus=OD

Ainahan se mua virtahevoks haukkuu,ku oon lapsen jälkeen lihonu niin paljon..kerran todella pamautin sitä kasvoihin,ni alkoi melkein pakkohoitoa hommaileen

Kerran pysähtyi kesken oven avaamisen katsomaan mua silmiin ja sanoi " Sulla on kauniit silmät". Ja kerran, kun olin lähdössä ulos ja tuli sanomaan heipat sanoi " Sä olet söpö". Nuo on mieleen jäänyt, kun ne on sydämestä tulleet. :heart: Pahimmat tahdon unohtaa...

terve
Kerrankin yritti antaa mulle aikaa käydä rauhassa saunassa yms. ku poika oli tulossa mukaan, sanos sille, ettei äidissä ole mitään nähtävää;) Joo ei liity tähän hauska sanasäije jota ei niin kyllä tarkoitettu;)

Yhteistyössä