Kaunein lyhyt nimi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tellervo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28213371]Jos vielä saan tytön laitan nimeksi Mei. Kaunis ja lyhyt nimi. :)[/QUOTE]

Olen samaa mieltä, että on nätti nimi. En vain suomalaiselle lapselle viitsisi antaa japanilaista nimeä. Mei Härkönen... Kuulostaa oudolta.

[QUOTE="vieras";28213480]Olen samaa mieltä, että on nätti nimi. En vain suomalaiselle lapselle viitsisi antaa japanilaista nimeä. Mei Härkönen... Kuulostaa oudolta.[/QUOTE]

Silloinhan sitä ei tietenkään kannata antaa. :) mun mielestä sopii vaikka ton härkösenki kanssa koska on niin suomalainen kirjoitusasu kuitenkin. Ja ei ole pelkästään Japanilainen nimi.

[QUOTE="Vieras";28213496]Silloinhan sitä ei tietenkään kannata antaa. :) mun mielestä sopii vaikka ton härkösenki kanssa koska on niin suomalainen kirjoitusasu kuitenkin. Ja ei ole pelkästään Japanilainen nimi.[/QUOTE]

Ei se kyllä suomalainen nimi ole. Minusta on aika tyhmää antaa lapselle aivan vieraaseen kulttuuriin selvästi kuuluva nimi, oli se nimi nätti tai ei.

[QUOTE="vieras";28213574]Ei se kyllä suomalainen nimi ole. Minusta on aika tyhmää antaa lapselle aivan vieraaseen kulttuuriin selvästi kuuluva nimi, oli se nimi nätti tai ei.[/QUOTE]

Minusta taas paljon tyhmempää, olisi olla noin rajoittunut ihminen. Suomi on aika monen mielestä osa maailmaa, senpä takia lapsen nimen saa ottaa ihan mistä hyvänsä "kulttuurista".

[QUOTE="vieras";28213574]Ei se kyllä suomalainen nimi ole. Minusta on aika tyhmää antaa lapselle aivan vieraaseen kulttuuriin selvästi kuuluva nimi, oli se nimi nätti tai ei.[/QUOTE]

En sanonutkaan että on Suomalainen nimi. Sanoin että on suomalainen kirjoitusasu. Sanoin myös että ei kannata laittaa nimeksi jos ei viitsi. Itse kyllä viitsisin ja laitankin jos tilaisuus tulee. :)

Kiia Mari
Tiia Mari
Sara
Aura
Else
Hilla
Iida
Iiris
Lilja
Lumi
Silja
Viola