Kaunein joululaulu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HopeaToffee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HopeaToffee

Tunnettu jäsen
04.08.2012
21 340
6 402
113
Jouluradio on auki ja soittaa lemppariani eli Oi, jouluyö -laulua. Englanninkielinen versio ei ole paras, vaan suomeksi tai ranskaksi laulettuna ja vielä siten, että solistina on tenori ja kuoro mukana kertosäkeessä. Lauluun liittyy mukava muisto kuoroajoilta.

Mikä on sinun lemppari?

Iski täydellinen blackout, en saa päähäni edes laulun sanoja, saati nimeä. :D

Mä tykkään joululauluista eniten miesten laulamana, lapset/lapsikuorot ovat aika rasittavia pidemmän päälle kuunneltuna ja naiset vetävät usein liian korkealta. Kamalinta on kuitenkin tekoharras, venyvä jollotus ja/tai joku ylioppilaskuoro. Auh!

Joululaulut pitää laulaa suht normaalivauhtia, aika matalalta ja ilman venyttelyjä.

Minäkö nirso?

[QUOTE="popp";27642997]Iski täydellinen blackout, en saa päähäni edes laulun sanoja, saati nimeä. :D

Mä tykkään joululauluista eniten miesten laulamana, lapset/lapsikuorot ovat aika rasittavia pidemmän päälle kuunneltuna ja naiset vetävät usein liian korkealta. Kamalinta on kuitenkin tekoharras, venyvä jollotus ja/tai joku ylioppilaskuoro. Auh!

Joululaulut pitää laulaa suht normaalivauhtia, aika matalalta ja ilman venyttelyjä.

Minäkö nirso?[/QUOTE]

Tykkätkö tästä?

Sylvian joululaulu - YouTube

Voih, mä en osaa valita yhtä parasta! Rakastan joululauluja. Tällä hetkellä suosikkina on Kuului laulu enkelten Veeti Kallion laulamana. Mutta pidän myös En etsi valtaa loistoa, Sylvian joululaulu, Arkihuolesi kaikki heitä...

Taivas sylissäni, Sylvian joululaulu, Tonttu...nämä monen vuoden ajan olleet suosikkejana.
Jostakin syystä myös On hanget korkeat nietokset Vuokko Hovatan laulamana noussut nyt suosikkieni joukkoon.

Yhteistyössä