Kauneimmat taideteokset, mitä mies voi kulkiessaan yllättäen kohdata. Näissäkin on vaaransa, jos niitä jää ihailemaan ;)

  • Viestiketjun aloittaja Mallia palstamammoille
  • Ensimmäinen viesti
Kate on tosiaan sentään nainen, vaikka ei Yuralle pärjääkään. Kaia nyt vaan on aika ruma, mutta hänestä voisi ehkä valmentaa korkeushyppääjän tai lentopalloilijan?

Naisten kauneuden arvoinnissa miehet (vielä toistaiseksi) ovat tuomareita, joiden valinnat vaikuttavat. Tulevaisuudessa ehkä toisin, jos naispari pysty hankkimaan lapsia perintötekijänsä yhdistäen. Sinäkin voisit unelmissasi pyöräyttää lapsen Kaialle.

Huomaatko, että tyylitietoinen Kate paljastaa tarpeen vaatiessa tissivaon. (y)
Miten sä näet tämän rumana, ja ylistät -anteeks-siansilmäisiä/tihrusilmäisiä naisia?
Ja kyllä takuulla Kaialla on vientiä.

 
Älä SÄ puhu ikärajoista mitään....lapsennäkösiä nukkeja kuolaat.
En puhunut mitään ikärajoista vaan kerroin lasten silmien fyysisestä ominaisuudesta.

Linkitän usein niitä parhaassa iässä olevia (noin 25 v.). Jos ovat mielestäsi lapsennäköisiä, johtuu se vain siitä, että aasialaisnaiset eivät rupsahda kuten arvostelijoidensa peilikuvat.

Miksi romuluisen anorektikkoteini Kaian kuolaaminen olisi hyväksyttävämpää?

Yura leikkikavereineen (?) tanssii ja laulaa, muodottomat koivet ja tihrusilmät siis esillä.
 
Viimeksi muokattu:
En puhunut mitään ikärajoista vaan kerroin lasten silmien fyysisestä ominaisuudesta.

Linkitän usein niitä parhaassa iässä olevia (noin 25 v.). Jos ovat mielestäsi lapsennäköisiä, johtuu se vain siitä, että aasialaisnaiset eivät rupsahda kuten arvostelijoidensa peilikuvat.

Miksi romuluisen anorektikkoteini Kaian kuolaaminen olisi hyväksyttävämpää?
En mä ainakaan ole Kaiaa kuolannut. Ihastelen vaan hänen kasvojaan. Kroppa on anorektinen muotimaailman erikoisten vaatimusten takia, mutta tuo likka varmaan tahkoaa senkin takia enemmän rahaa kuin sun Yura. Kaia on varmaan suosituimpia isojen muotitalojen malleista.

No. En jaksa laittaa kuvia kulahtaneista keski-ikäisistä aasialaisista naisista, koska ajan hammas iskee niihinkin, ja olen niitä kuvia linkitelly.
Sä taidat pelätä ja kammota rupsahtamista yli kaiken, ikään kuin olisit itse kuolematon siloposki. Jotenkin....pinnallista ajattelua?

Mutta jos verrata
-länsimaiseen kaunottareen joka rupsahtaa
-aasialaiseen malliin joka rupsahtaa

....niin ensinmainittu on joskus edes ollut kaunis. :D
 
Miten M1es reagoisit jos sun alistettu vaimos sanoisi joku päivä kyllästyneellä ja pettyneellä äänellä että "onpa sulla tullu ryppyjä ja harmaita, susta on tulossa vanha äijä", ja kuolaisi naapurin 25-v. komeaa sinkkumiestä?

En edes viitsi laittaa sun ikärimaa "18-vuotiasta komeaa sinkkumiestä", koska se kuulostaa....pervolta?
 
  • Haha
Reactions: m1es
En mä ainakaan ole Kaiaa kuolannut. Ihastelen vaan hänen kasvojaan. Kroppa on anorektinen muotimaailman erikoisten vaatimusten takia, mutta tuo likka varmaan tahkoaa senkin takia enemmän rahaa kuin sun Yura. Kaia on varmaan suosituimpia isojen muotitalojen malleista.

No. En jaksa laittaa kuvia kulahtaneista keski-ikäisistä aasialaisista naisista, koska ajan hammas iskee niihinkin, ja olen niitä kuvia linkitelly.
Sä taidat pelätä ja kammota rupsahtamista yli kaiken, ikään kuin olisit itse kuolematon siloposki. Jotenkin....pinnallista ajattelua?

Mutta jos verrata
-länsimaiseen kaunottareen joka rupsahtaa
-aasialaiseen malliin joka rupsahtaa

....niin ensinmainittu on joskus edes ollut kaunis.
Meillä vaan on erilainen maku. Minun silmissäni Kaia ei ole kaunis. Jos hän istuisi S-marketin kassalla, en kiinnittäisi häneen mitään huomiota.

Nahistuneita ja hieman itäneitäkin perunoita voi syödä. Mutta jos on mahdollisuus valita, näyttävät ja maistuvat uudet perunat kuitenkin parhaimmilta.

Sileäpintaisia, vaaleita ja makoisia, nam!
 
Miten M1es reagoisit jos sun alistettu vaimos sanoisi joku päivä kyllästyneellä ja pettyneellä äänellä että "onpa sulla tullu ryppyjä ja harmaita, susta on tulossa vanha äijä", ja kuolaisi naapurin 25-v. komeaa sinkkumiestä?

En edes viitsi laittaa sun ikärimaa "18-vuotiasta komeaa sinkkumiestä", koska se kuulostaa....pervolta?
Olisin lähinnä huvittunut. :cool:
 
Meillä vaan on erilainen maku. Minun silmissäni Kaia ei ole kaunis. Jos hän istuisi S-marketin kassalla, en kiinnittäisi häneen mitään huomiota.

Nahistuneita ja hieman itäneitäkin perunoita voi syödä. Mutta jos on mahdollisuus valita, näyttävät ja maistuvat uudet perunat kuitenkin parhaimmilta.

Sileäpintaisia, vaaleita ja makoisia, nam!
Et ole edelleenkään puhunu itsestäsi. Sä et oo enää mikään babyporkkana vaan nahistunu, ryppyinen,
VANHA PLÖSÖ. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria ja m1es
...samalla kun naapuripöytään hyppää innosta kirkuen parikymppisiä hottis-beibejä, kas kun siinä pöydässä istuu mm. 25-v. liikkamaikka Juho, 27-v. IT-guru Teemu ja 23-v. lääkiksen opiskelija Niko.
Hottikset ovat aika likaisia, mutta ainahan heidät voi käyttää suihkun kautta. Sen sijaan Juhon, Teemun ja Nikon asiat näyttävät olevan huonommin, ei idun itua, edes nahistunutta sellaista. Vain sutjakka vartalo. o_O

Sitten asiaan. Minua ei todellakaan häiritse, vaikka kuinka hehkuttaisit Juhoa, Teemua ja Nikoa kuvien kanssa. Tai heidän ulkomaisia vastineitaan. Ehkä salaa kuolaat gambialaisten "komistusten" perään - tee se vain avoimesti. :cool:

onnittelut onnistuneen loman johdosta?
 

Yhteistyössä