Kaunako voi mennä ennen kui liittymä avataan sulkemisen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "himputti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"himputti"

Vieras
Siis mulla kävi niin,et puhelin ei toiminut tänään tuos puolen päivän jälkeen eli se oli suljettu. Huomasin sen vasta n tunti sitten kun odotin vistiä ja sit ei kuulunut. Laitoin miehelle sähköpostia ja mies sit työpuhelimella soitti DNA:lle
Siellä ei ollu mitään syytä miksi olisi liittymä suljettu (ei siis pitänytkään olla, tarkistin ennen soittoa kaikki laskut ja tili tieedot että on maksettu) ja siitä sitten tehtiin avauspyyntö.
Tästä on aikaa nyt reilu puoli tuntia, mutta kuinka nopeasti liittymän pitäisi toimia avauspyynön jälkeen. Olen kokeillu niin että sammutin puhelimen, mut ei vielä toiminut.

No mulla meni puhelin kiinni kun olin unohtanut laskun maksaa ja sen huomautusmaksunkin. Pystyin kyllä ite sillä puhelimellani DNA:lle soittamaan asiakaspalveluun, muualle ei voinut soittaa. Se oli perjantai kun puhelin meni kiinni ja maanantaina se aukaistiin. Maksoin siis silloin perjantaina sen laskun ja sanoivat että ennen ma ei saa auki.
Mut en tiedä miten tuossa sun tapauksessa.

tytön puhelin katosi,niin suljin liittymän ja tilasin uuden sim kortin. tele finlandilla luvattiin liittymän toimivan heti,kun soitan kortin saatuani ja aktivoivat kortin. aamulla soitin noin 12 tunnin jälkeen alkoi toimimaan

Minkähän takia koneen aukaisuun tuhraantuu puolituntia sit alkaa vasta pelittää
Valokuitu kaapeli tulee taloyhtion kellarikaappiin. Kone nåyttää melkein 100 megaa

Yhteistyössä