Kaulan alueen imusolmukkeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla on tuntunut jonkin aikaa n.5-6 pientä imusolmuketta kaulalla, ovat ehkä alta puolen sentin kokoisia. en muista milloin eka kerran niihin kiinnitin huomion. ovat liikkuvia, mutta onkohan syytä huoleen? Nivusissa mulla tuntuu 1 vähän isompi solmuke, mutta se on ollu ainakin useamman vuoden.

väsyttää välil mutta vauva valvottaa, öisin olen hikoillut ennen menkkoja... tietääkö kukaan kun jostain muistelin kuulevani että yleensä pahaa tarkoittavat turvonneet imusolmukkeet ovat isoja ja kovia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
väsyttää välil mutta vauva valvottaa, öisin olen hikoillut ennen menkkoja... tietääkö kukaan kun jostain muistelin kuulevani että yleensä pahaa tarkoittavat turvonneet imusolmukkeet ovat isoja ja kovia?

En tiedä enkä viitsi nyt mieheltä kysyä. Hän sairastanut imusolmukesyövän, mutta hän hikoili paljon. Kutinaakin (todella voimakasta ympäri kroppaa) liittyy imusolmukesyöpään. Hänellä oli myös koko selkäranka aivan jumissa suurentuneista imusolmukkeista.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En tiedä enkä viitsi nyt mieheltä kysyä. Hän sairastanut imusolmukesyövän, mutta hän hikoili paljon. Kutinaakin (todella voimakasta ympäri kroppaa) liittyy imusolmukesyöpään. Hänellä oli myös koko selkäranka aivan jumissa suurentuneista imusolmukkeista.

Hui olkoon, toivottavasti on nyt kokonaan parantunut!

Yhteistyössä