Kaulaan sattuu hengitys ja sydämen syke. Hengästyttää myös. Mikä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minttu"

Vieras
Ei tarvi ku nousta sohvalta niin kipu kovenee kaulalla ja syke alkaa hakkaa. Kävin tästä lääkärissä niin sain vaan ympäri pyöreitä vastauksia, tunnustelivat vaan kaulaa ja sanoivat ettei mitään outoa tunnu. On tosi heikko olo ja kipuun ei auta mitkään särkylääkkeet. Kipu on ihan alhaalla kaulalla, siinä kilpirauhasen kohdalla tai sen alla. Viime kesänä ultrattiin kilpirauhanen ja siitä ei ollut mitään, joten en usko sen olevan syypää.

Nieleminen ja syöminen satu, ei ole nuhaa ei tavallista kurkkukipua tai muutakaan infektiota. Ääni ei ole pois. Onko vika henkitorvessa tai sydämessä? Tuntuu että oisin jatkuvasti hengästynyt....

MIkä hitto minulla on. En voi kun maata sohvalla. Minkäköhän alan lääkärille tässä pitäis hakeutua. Olen valmis menemään yksityisellekkin....

Olemme nyt kylpylässä lomalla meidän 4 lapsen kanssa. Olen vain maannu huoneessa kun en pysty mitään tehä. Makasin koko matkan autossakin. Kävin ennen reissua siellä lääkärillä... Ajattelin et lasten takia on pakko lähteä etteivät pety.... Mies on onneksi lastenkaa kaikkea tehnyt. Silti häiritsee ku en tiedä mikä on??????? Ja hyvä et jalat kantaa alla.

Oisko kellään mitään ideaa mistä vois johtua?

Yhteistyössä