kaukosuhde -> yhteenmuutto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja women in love
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

women in love

Vieras
Olemme seurustelleet miesystäväni kanssa nyt 4kk. Aikana tuntuu todella lyhyeltä, mutta kummastakin tuntuu kuin olisimme tunteneet aina ja voisin sanoa ettei koskaan ole tuntunut näin mahtavalta, olen rakastunut jokaista pienen pientä soluani myöten. Ainoa asia mikä harmittaa on välimatka (n.300km). Näemme aina silloin kun hän töiltään ennättää, mutta joka kerta vähän pitempiä aikoja kerralla.

Nyt olemme huomanneet kumpikin, ettei nämä näkemiset enää riitä vaan haluaisimme olla yhdessä koko ajan. Miehellä on vakituinen työpaikka ja omistusasunto omalla paikkakunnallaan. Minä asun vuokralla ja teen pätkätöitä, mutten lapsen takia en voisi muuttaa kotipaikkakunnaltamme. Miehelle ei muutto minun ja lapseni luo olisi mikään ongelma. Kummallakin takana pitkä avoliitto, joten molemmilla on myös käsitystä siitä mitä yhdessä asuminen on.

Sydämellä kun asiaa ajattelen, olen valmis mihin vain rakkaani kanssa, mutta pieni järjen ääni kuitenkin käskee odottaa vielä..tämä ääni on kyllä koko ajan vaimenemassa mitä enemmän asiaa ajattelen :)

Haluaisinkin kuulla teidän kokemuksianne vastaavassa tilanteessa?

Miksei lapsi voisi vaihtaa koulua?

Nautitte nyt tuosta tilanteesta ja tulevaisuus on sellainen kuin se on.

Jos olette molemmat jo olleet aviossa niin ei varmaan kannata toistaa samoja virheitä uudelleen. Ei ketään naurattaisi kun menis taas kattilat jakoon.

[QUOTE="vieras";22400128]Miksei lapsi voisi vaihtaa koulua?

Nautitte nyt tuosta tilanteesta ja tulevaisuus on sellainen kuin se on.

Jos olette molemmat jo olleet aviossa niin ei varmaan kannata toistaa samoja virheitä uudelleen. Ei ketään naurattaisi kun menis taas kattilat jakoon.[/QUOTE]

Lapsella on isä tällä paikkakunnalla, joten en haluaisi heidän tapaamisia vaikeuttaa ja tämä on uuden miesystäväni mielestä ymmärrettävää, joten jos yhteenmuutto tapahtuu hän muuttaa minun luokseni. Ehkä juuri sen takia kun molemmilla on kokemusta huonoista liitoista osataan välttää niitä samoja virheitä, mitä edellisissä on tapahtunut

Me oltiin oltu 3 kk kimpassa kun pakkasin kamani ja muutin miehen luo. Miehellä oli kans omistusasunto, työt ja perhe täälläpäin joten mun oli helpompi muuttaa.
Teillä vaikeuttaa lapsen etu tilannetta ja jos miehen on mahdollista löytää töitä sun paikkakunnaltas niin sithän homma on pulkassa, asunnon voi myydä ja ostatte sit yhdessä toisen tilalle.

Me oltiin oltu 3 kk kimpassa kun pakkasin kamani ja muutin miehen luo. Miehellä oli kans omistusasunto, työt ja perhe täälläpäin joten mun oli helpompi muuttaa.
Teillä vaikeuttaa lapsen etu tilannetta ja jos miehen on mahdollista löytää töitä sun paikkakunnaltas niin sithän homma on pulkassa, asunnon voi myydä ja ostatte sit yhdessä toisen tilalle.

en epäilekään, etteikö saisi täältä töitä joten sitä en ole murehtinut ollenkaan ja uskoisin että asuntoasiatkin sujuvat ongelmitta. kunhan vain uskaltaisi ottaa sen askeleen :)

[QUOTE="AP";22400224]en epäilekään, etteikö saisi täältä töitä joten sitä en ole murehtinut ollenkaan ja uskoisin että asuntoasiatkin sujuvat ongelmitta. kunhan vain uskaltaisi ottaa sen askeleen :)[/QUOTE]

Jos olette epävarmoja niin odottakaa vielä.

[QUOTE="AP";22400224]en epäilekään, etteikö saisi täältä töitä joten sitä en ole murehtinut ollenkaan ja uskoisin että asuntoasiatkin sujuvat ongelmitta. kunhan vain uskaltaisi ottaa sen askeleen :)[/QUOTE]

ja tällä askeleen ottamisella lähinnä tarkoitin sitä, ettei tätä päätöstä kuitenkaan yhdessä päivässä tehdä. Hän on vaan itsekin niin kovasti sitä mieltä, ettei halua enää olla ilman minua ja minusta tuntuu samalta.

Yhteistyössä