Siis nyt on pakko kertoa mitä tapahtui, enempää ei voi kertakaikkiaan tapahtua! ensin perjantai iltana viemäri talosta meni tukkoon siis kakkaputki :x aattelin että juniori sinne jotain lykänny no sain aukasijan siis sellasen koneellisen miehen avaamaan sen kun kerroin että olen yksin kotona 5v ja 2kk lasten kanssa niin hän sääli minua kun oli jo perjantai ilta. hartaimmat kiitokset esitin vaikka maksoikin 80 euroa :x no sitten eilen naapurin mies tuli kahden promillen humalassa pimpottaan ovikelloa ja kysyyn jos sais viedä meidän samojedi uroksen lenkille joka tässä vaihees veti vitonen silmäs ulkotarhassaan ympyrää ja haukku kun hullu kun pelkää kännisiä koirathan ei alkosta välitä enkä minäkään jos valvonu vauvan kans välitä kännisistä heti aamusta, no tänään sitten öljypannu alkas temppuileen pitää karseeta ääntä siinä on joku öljyn syöttö melkeen tukos kuulemma ja eihän huoltoa saa ennen kun maanantaina ja jos sais ni maksais varmaan maltaita :kieh: ainiin ja sitten tätä episodia ennen kävi nuohooja joka ei löytäny mitään mitä piti ja sotki koko suihkuhuoneen kun nuohos ja vauva huusi kurkku suorana ja pojalla kakat housus
ja kaikki tenavat karju yhtä kurkkua kun yritin soittaa apuja
ja tietty kaikki tapahtu nyt kun isäntä töissä laivalla ikinä ei ennen mikään takunnu mut nyt kaikki. ajattellin vanhankansan sanontaa "talo palo poroks ja me maattiin vaan" siis olin niin loppu että en voinu kun istua ulkorappusil ja nauraa ihan hysteerisesti varmaan kaikki ajatteli et ny toi akka sekos, mut so what!
parempaa viikonloppua kaikille t
makotitalon onnellinen omistaja