Kauheinta/mieleenpainuvinta mitä olet nähnyt?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Hei, jos ei mene liian henk. koht niin jaksaisitko kertoa, miten deliriumpotilas oireili? Ei tietysti ehkä liity tähän ketjuun, mutta kiinnostaa kovasti. Oliko paljon aistiharhoja?

:)
Kyllä siinä "muu maailma" on kyseessä, kun henkilö on psykoosin rajamailla. Ei kaunista katseltavaa, ja leparit apuna ettei vahinkoja satu kenellekään...Google kertoo kyllä enemmän jos haluat perehtyä.
 
vierailija
Varmaan minulla itselläni hirvein näkemäni asia oli se kun mummoni ja Pappani koira kuoli syliini, minulle kerrottiin myöhemmin että sillä oli ollut kovia kipuja joita se ei ollut näyttänyt. Koiran kivut johtivat sitten johonkin sydänjuttuun ja kuolemaan:(
 
Ajattelin aloittaa tällaisen ketjun.

Mieleenpainuvinta/pelottavinta mitä olen nähnyt, oli Malmin sairaalassa noin 4 vuotta sitten. Oltiin odottamassa päivystyksessä äitini kanssa että päästään lääkäriin ja yhtäkkiä sisälle tuli tyttö ja hänen äitinsä (?). Tyttö taisi olla psykoosissa ja alkoi riehumaan sisällä, oli kuin demonin niellyt. Huuteli ja puhui rumia juttuja. Se oli aika pelottavaa. Hän pääsi lääkäriin ja vietiin Auroran sairaalaan.

Mitäs muilla?
Lapsenlapsi kuoli tyttäreni syliin.

Osuin ensimmäisenä paikalle, kun nuri tyttö oli joutunut mopo-onnetomuuteen, jossa halvaantui loppuiäkseen.

Autokolaripaikka, jossa kuollut useampi nuori. irtonaisia ruumiinosia jne.
 
surullista ja koskettavaa
Kaikenlaista on tullut nähtyä ja koettua. Äkkiseltään mieleeni tulee näky isoisäni hautajaisista. Se kun arkku laskettiin hautaan ja isoäitini lysähti polvilleen tuskasta huutaen. Oli vähällä luhistua itsekin hautaan, tyttärensä ehtivät apuun estämään putoamisen. Se oli samalla kaunis näky, koskettavaa kuinka melkein koko elämänsä yhdessä ollut pari joutuu kuoleman edessä eroamaan. Meni puoli vuotta, niin fyysisesti täysin terve isoäitini kuoli.
 
vierailija
Mieleenpainuvin hetki on ollut, kun pidin pappaani kädestä kiinni, kun hän veti viimeisen henkäyksensä. Se oli omalla tavallaan niin kaunis ja levollinen hetki.

Kauhein on, kun löysin veljeni 35min sen jälkeen, kun oli hypännyt narunjatkoksi.
 
vierailija
Kaverin veljet potki siiliä kuten jalkapalloa,verta valui suusta ja silmistä. Se tuhisi ja kitui ja pojat nauroivat. Se kitui kuoliaaksi. Itse olin liian nuori slloin. Vieläkin itkettää kun muistelen sitä
kamalaa oli myös kun paras ystavä tekstasi yöllä että hänen pikkuveli on kuollut. Miten 20v nuori, terve mies voi kuolla yhtäkkiä sairaskohtaukseen. Sydän kai petti
Voi että tollaset kiduttajat ansaitsivat omaa lääkettään. Oletan että kerroit aikuisille ja pojat saivat kuulla kunniansa. Valitettavasti tuollaisella jälkikasvulla harvoin on empaattiset ja tunne älykkäät vanhemmatkaan... Tuli kyllä niin paha mieli...
 
vierailija
Paras kaverini jäi 6--vuotiaana auton alle ja kuoli nähteni kun olin 5v. Tästä onjo reilu 30 vuotta aikaa ja yhä se näky tulee aina joskus painajaisiin. Auto ajoi aika kovaa häntä päin, hän vahingoittui pahasti ja verta oli joka paikasss.
 

Yhteistyössä