Kauheimmat treffikokemuksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tollomagneetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tollomagneetti

Vieras
Mulla niitä riittää..

Yks prinssintekele oli tulossa mun luokse viettämään romanttista koti-iltaa. Tarkoitus oli syödä ja katella leffaa jne. Soitti sitten tulomatkalla, että vois poiketa kaupassa tullessa ja tuoda jotain mukanaan. Sanoin että kiva juttu, tuo vaan. No, tyyppi saapui sitten lopulta paikalle, oli ostanut YHDEN raejuustopurkin!! Kivat tuliaiset, jep.

Kerran taas olin yksillä "sokkotreffeillä". Tavattiin netissä ja kuvan mukaan oli tosi komea ja viestienkin perusteella ihana ja symppis. Oli nähnyt myös mun tuoreet kuvat. No, treffit tehtiin kahvilaan, ja siinä kahvilan ohessa oli peliautomaatteja. Istuin pöydässä ja odottelin.. kunnes mua lähestyi tutun näköinen mies. Tunnistin sen treffikumppanikseni jotenkin etäisesti. Ei oikein pitäny kuva paikkaansa, tää ois menny ehkä veljestä tai jotain. Mutta ei se vielä mitään, tää kaveripa pyörsi kannoiltaan takaisin ja meni pelaamaan niitä automaatteja! Ihmettelin jo aikani että missä mennään ja mitä tapahtuu, kunnes tää jonkun ajan päästä sitten saapui mun luo. Jäi viimeisiksi treffeiksi.

Yhden tyypin kanssa oltiin tapailtu jo pari kertaa, ja hän kutsui mut sitten laivareissulle kanssaan. Mulla oli odotukset korkealla ja odotin innoissani matkaa. No, reissu oltiin vain hytissä, ja tää kaveri joko katsoi telkkua tai NUKKUI. Yhden kerran sentään seksiä sain. Mut ihmisten ilmoilla kun siellä sen yhden ainoan kerran liikuttiin, ei mitään hempeilyjä tms. Viimeiseksi jäi sekin.

Yhteistyössä