Kauheeta kun tekis niin mieli alkaa laihduttaa... *ihan turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Oon yrittänyt pitää tän tunteen loitolla, mutta se on kuin huume toi lahduttaminen... En tiiä sitten onko paino pudonnut turhan nopeasti (en siis ole laihduttanut, vaan raskaudenjälkeisiä kiloja tässä vielä tippuu) ja sen takia tää kevenemisen tunne tulee niin huumaavana...

Eikä ole kyse edes siitä että olisin epätyytyväinen tähän vartaloon, tää on ihan okei.... Tuntuis vaan niin hyvältä taas kevetä ja kevetä ja kevetä...

Mut kaipa sitä taas saa otettua itteään niskasta kiinni.... Toivottavasti ainakin.

Terve piirre on se, että sä tunnistat ettei toi ole ok.

Ja jos oikein laihdututtaa, viittitkö lähettää ajatuksen voimalla ~~~mulle sitä fiilistä, kiitos :D Olisi vielä 8,5 kg matkaa painoindeksi 25:een.

[QUOTE="vieras";23168056]Terve piirre on se, että sä tunnistat ettei toi ole ok.

Ja jos oikein laihdututtaa, viittitkö lähettää ajatuksen voimalla ~~~mulle sitä fiilistä, kiitos :D Olisi vielä 8,5 kg matkaa painoindeksi 25:een.[/QUOTE]

Okei.... *nostaa tuntosarvet pystyyn ja lähettää laihdutusfiilissäteitä*

[QUOTE="vieras";23168075]Kiitti :)

Jos oikeasti huolestuttaa niin pyydä apua ammattilaisilta, jooko[/QUOTE]

Ei ne mitään auta, kyllä mä ite tästä selviin usko pois :)

Tuntuu vaan ärsyltä.... Vähän ku tekis hirveesti mieli suklaata, se olis sun nenän edessä mut ei saa syödä sitä... JA ainoa joka siinä pitää sut kurissa oot sä itse, kukaan muu ei olis näkemässä eikä ketään muuta oikein kiinnostakaan että syötkö sä sen vai et..

Ei ne mitään auta, kyllä mä ite tästä selviin usko pois :)

Tuntuu vaan ärsyltä.... Vähän ku tekis hirveesti mieli suklaata, se olis sun nenän edessä mut ei saa syödä sitä... JA ainoa joka siinä pitää sut kurissa oot sä itse, kukaan muu ei olis näkemässä eikä ketään muuta oikein kiinnostakaan että syötkö sä sen vai et..

Jep, tiedän kyllä tuon itsekuripuolen...

Tsemppiä! :flower:

Siis täytyy varmaan selventää että nää mun kaks pikkusta beibeä kyllä antaa mulle motivaatiota olla normaalisti :)

En todellakaan halua heille syömishäiriöistä äitiä.

Yhteistyössä